• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رفسنجان در همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ / سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیاردی برای شهر طلای سبز
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۵/اردیبهشت/۱۴۰۳

رفسنجان در همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ / سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیاردی برای شهر طلای سبز

رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان گفت: در همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ یکصد هزار میلیارد پروژه برای سرمایه کذاری در رفسنجان تعریف شده است.


رفسنجان زیبا | مجید حجت رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان در حاشیه برگزاری همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ با اشاره به حضور پررنگ شهرستان رفسنجان در این رویداد، اظهار کرد: به همت دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی رفسنجان، فرصت های سرمایه گذاری شهرستان در نمایشگاه کرمان آیدکس ۲۰۲۴ معرفی می شوند.

وی با اشاره به حضور مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری در نمایشگاه کرمان آیدکس ۲۰۲۴، افزود: طرح های دارای قابلیت اجرا در رفسنجان در این رویداد ارائه می شوند.

رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان با بیان اینکه در کرمان آیدکس ۴۰۰ هزار میلیارد سرمایه گذاری برای استان کرمان تعریف شده است، از حضور سفرای کشورهای مختلف و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در رویداد خبر داد و گفت: در این رویداد ۱۰۰ هزار میلیارد پروژه برای سرمایه کذاری در رفسنجان تعریف شده است.

همایش سرمایه گذاری و توسعه کرمان آیدکس ۲۰۲۴ از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت به منظور معرفی ۲۰۰ عنوان فرصت سرمایه گذاری استان کرمان، در ۲۲ پنل تخصصی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برپا شده است.

استان کرمان و شهرستان رفسنجان با ظرفیت های بی نظیر حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، انرژی و گردشگری ظرفیت‌های مغفول مانده بسیاری دارد که برگزاری همایش کرمان آیدکس به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، استانداری کرمان و سایر متولیان و دستگاه ها و سرمایه گذاران درصدد فعال سازی این ظرفیت ها بر پایه فناوری و اقتصاد پایدار است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید