• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رفسنجان در مسیر آرامش| حمایت تمام قد معاونت پارلمانی رئیس جمهور از ریسک شورای ششم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۱۷/مهر/۱۴۰۰

رفسنجان در مسیر آرامش| حمایت تمام قد معاونت پارلمانی رئیس جمهور از ریسک شورای ششم

مدیرکل حوزه معاونت رئیس جمهور انتخاب مهندس مجید کهنوجی شهردار جوان رفسنجان را ریسک شورای ششم دانست و از حمایت و بکارگیری ظرفیت های موجود برای شهرستان خبر داد.


نیش نقد| ربیع الاول فرصت مغتنمی بود تا شورای ششم برای معرفی شهرداری که دو ماه قبل وعده اش را داده بود اقدام کند؛ اعضای شورای ششم با همراهی شهردار جدید و سرپرست شهرداری، پس از حضور در جوار شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) در محل تالار خیام حضور یافتند.

ماراتن سخنرانی رأس ساعت هشت صبح با قرائت قرآن آغاز و با تغییر یکباره مجری از خانم باقری به آقای محمدصادقی که بنا به اظهارات مجری خانم، به دلیل ناهماهنگی در چینش سخنرانان از سوی روابط عمومی فرمانداری و روابط عمومی شهرداری رخ داد، ادامه یافت.

غیبت آقایان ارجمند و فتحیان از اعضای مشترک شورای پنجم و ششم در مراسم معارفه و ترک یکباره دکتر وحیده نوری عضو شورای پنجم در میانه صحبت های سیدحسین رحیمی رئیس شورای شهر پس از اعلام نقدینگی و بدهی های شهرداری و حضور حجت الاسلام هاشمیان رئیس پیشین شورای شهر در وقت اضافه از مهم ترین حاشیه های این برنامه بود.

حضور احمد انارکی محمدی نماینده سابق رفسنجان و غیبت حجت الاسلام حسین جلالی نماینده کنونی رفسنجان، اهدای حکم شهردار توسط دختر شهید مدافع حرم محمد جمالی و تذکرات خارج از دستور شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان به شهردار جوان و جدید رفسنجان نیز از دیگر رخدادهای آیین معارفه شهردار بود.

پیشنهاد انتخاب عنوان «رفسنجان بیست» و ایجاد شهر الکترونیک از سوی مدیرکل حوزه معاونت پارلمانی رئیس جمهور نیز خالی از لطف نبود؛ وی که رفسنجان را شهر شهدا قلمداد کرد، از ذکر آثار تاریخی، زیارتی و جاذبه های گردشگری و تمدن رفسنجان سخن به میان آورد و از ریسک شورای ششم برای انتخاب شهردار جوان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، قدردانی کرد.

مجید کهنوجی ۴۱ ساله که با شعار «تحقق پذیری هویت در معماری و شهرسازی با تاکید بر ارتقاء هویت اسلامی ایرانی» پشت تریبون حاضر شده بود، وعده ایجاد یک هزار شغل برای رفسنجان و افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری را به همگان داد و تأمین آرامش شهروندان و کارکنان شهرداری را محور تمامی فعالیتهای مدیریت شهری عنوان کرد.

اقبال عمومی و توجه به نقاط مختلف شهر نیز از اهم صحبت های محمد مختاری شهردار پیشین در دفاع از عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم بود؛ وی در پاسخ به اظهارات ریاست شورای ششم که سخن از بدهی به میان آورده بود، مخاطبین را به اطلاعات بانکی موجود در تاریخ سیزدهم مرداد ماه ۱۴۰۰ حواله کرد.

آنچه در این مراسم بیشتر به چشم میامد، حضور یکی در میان هنرمندان و ورزشکاران بود که به حمایت از مهندس کهنوجی ملقب به شهردار فرهنگی رفسنجان، عطای ابتلای به کرونا را به لقایش بخشیده بودند تا در جمعیتی فراتر از حد انتظار کورسوی امیدی به حمایت های بیش از پیش شهرداری و شورای شهر بیابند.

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید