• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رفسنجان خاستگاه تئاتر محیطی و خیابانی در منطقه می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۰۸/دی/۱۳۹۹

رفسنجان خاستگاه تئاتر محیطی و خیابانی در منطقه می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: با تکمیل و راه اندازی ۱۰ آمفی تئاتر روباز در شهرستان، رفسنجان به عنوان خاستگاه تئاتر محیطی و خیابانی در استان و منطقه مطرح می شود.


رفسنجان زیبا| به گزارش خبرنگار حوزه سینما و تئاتر رفسنجان، ایمان محمدآبادی در آستانه اجرای آثار نمایشی دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در رفسنجان، با اشاره به اهداف این رویداد فرهنگی گفت: در جریان برگزاری اجراهای زنده قصد داریم برای کمک به افزایش دانش تئاتر شهرستان، با حضور مدعوین و داوران کارگاه های آموزشی را به صورت محدود و یا از طریق وبینار برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برخلاف ظرفیت های موجود در اقلیم شهرستان زیرساخت های از پیش تعیین شده فرهنگی کمی داریم، اظهار کرد: قصد داریم با راه اندازی ۱۰ آمفی تئاتر در شهرستان زمینه اجرای تئاترهای محیطی در تمامی فصول سال را فراهم کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با اشاره به برگزاری توأمان جشنواره های تئاتر مقاومت و سردار آسمانی، تصریح کرد: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده قصد داریم طی تفاهم نامه ای پلاتو جدیدی را با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تکمیل کنیم.

محمدآبادی با قدردانی از همراهی مدیریت مجموعه گلستان امین و شهرزاد که میزبان اجراهای محیطی در رفسنجان هستند، گفت: ستاد جشنواره تئاتر سردار آسمانی در رفسنجان به ریاست فرماندار محترم و با حمایت و پشتیبانی روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، شهرداری و شورای اسلامی شهر و دانشگاه ولیعصر(عج) آغاز به کار کرده است که از همراهی یکایک آنان در این رویداد فرهنگی هنری تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه تمامی اجراها از طریق صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان به نشانی @FARHANRAFSANJAN به صورت زنده پخش می شود، تأکید کرد: علاقمندان برای حفظ سلامتی خود حتما از خانه و به صورت مجازی اجراها را دنبال کند، ضمن اینکه تمامی اجراها مستندسازی شده و برای استفاده هنرمندان در اختیار آنان قرار می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با تشکر از اصحاب رسانه و هنرمندان در اطلاع رسانی و همراهی با دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی، گفت: امیدواریم میزبان شایسته ای در خور رفسنجان و نام بلند سردار دلها باشیم و بتوانیم از ظرفیت های موجود در سال های آینده بهره ببریم.

شایان ذکر است که ۱۷ نمایش خیابانی راه یافته به دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی از دهم تا چهاردهم دی ماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در هفت نوبت در محوطه روباز گلستان امین وشهرزاد اجرا خواهند شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید