• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رشد بیش از صد درصدی شرکت مس در سه‌ماهه نخست امسال
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۰۹/تیر/۱۴۰۰

رشد بیش از صد درصدی شرکت مس در سه‌ماهه نخست امسال

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری بیش از صد درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم درحالی‌که سال گذشته نیز رکوردهای بسیارخوبی ثبت شد.


رفسنجان زیبا| دکتر اردشیر سعدمحمدی در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در سرچشمه، اظهار کرد: این حضور نشانه اهمیت تفکر تولید در کشور است و وظیفه خود می‌دانم از تک‌تک مدیران و پرسنل شرکت ملی صنایع مس ایران تشکر کنم چراکه عاشقانه، صادقانه و با خلوص نیت، کار می‌کنند.

وی افزود: این تفضل خدایی است که در برهه‌ای از زندگی ضمن تامین معیشت، باعث ایجاد توسعه‌هایی می‌شوند که بندگان خدا در آینده بتوانند از این محیط‌های جدید ارتزاق کنند و هیچ‌چیز باارزش‌تر از این نیست که انسان مثمرثمر در زندگی مثبت دیگران باشد؛ این یک ارزش الهی است که شاید نصیب هرکسی نشود و این اتفاق باعث می‌شود از کاری که می‌کنید لذت بیشتری ببرید و این قابل احترام است.

مدیرعامل شرکت مس به وضعیت شرکت اشاره و عنوان کرد: با فروشی که در این هفته انجام می‌دهیم تا پایان این ماه به اندازه کل سال ۱۳۹۸ در این چهارماه فروش خواهیم داشت که این یک اتفاق بزرگ است.

سعدمحمدی ادامه داد: در سه‌ماهه نخست سال جاری به اندازه ۲۰۰درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم درحالی‌که سال گذشته نیز رکوردهای بسیارخوبی ثبت شد لذا روند مناسب و شرایط خوبی را طی می‌کنیم.

وی یادآور شد: در بحث تولید تاکنون بیش از ۸۰هزار تن کاتد را به همت کارکنان و پرسنل تولید کردیم، شرایط صادرات مساعد است و در توسعه‌ها نیز اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و امیدواریم ظرف چهارسال آینده جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم این کار بزرگ را که شاخصه‌های عددی بین‌المللی را دارد به یاری خدا و همت پرسنل و کارکنان اجرا کنیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید