• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
دومین جشنواره عکس اشتغال رفسنجان با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۶/آذر/۱۳۹۹

دومین جشنواره عکس اشتغال رفسنجان با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت

آیین پایانی دومین جشنواره عکس اشتغال با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در هتل هیلان رفسنجان برگزار شد.


رفسنجان زیبا| به گفته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان جشنواره عکس اشتغال با هدف معرفی و شناسایی ظرفیت های شغلی گوناگون مناطق مختلف کشور به ویژه شهرستان رفسنجان و در راستای «مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان» برگزار شد.

مجید کهنوجی در آیین پایانی این رویداد با ابراز امیدواری از برگزاری جشنواره بین المللی عکس اشتغال در سال های آینده، گفت: تلاش میکنیم جشنواره را به ادارات کل که با حوزه اشتغال مرتبط هستند، وصل کنیم.

وی ادامه داد: فرایند اجرایی دومین جشنواره عکس اشتغال از ابتدای شهریور ۹۹ با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، فرمانداری رفسنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان، انجمن سینمای جوان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان در گستره ملی آغاز به کار کرد.

مسئول برگزاری جشنواره ادامه داد: فراخوان «دومین جشنواره عکس اشتغال» در ۴ بخش جایزه اشتغال، حرفه ای، موبایلی و ویژه و با محوریت اشتغال و جهش تولید، اشتغال و کرونا، اشتغال و کشاورزی پسته برگزار و سرانجام با حضور عکاسانی از ۲۸ استان برگزیدگان خود را شناخت.

سید محسن سجادی دبیر دومین جشنواره عکس اشتغال نیز که به صورت آنلاین در آیین اختتامیه حضور یافت، با بیان اینکه افق دید جشنواره عکس اشتغال فقط عکاسی نیست؛ بلکه کاربردی بودن کار و اشتغال است، گفت: در مجموع بخش های حرفه ای، جایزه اشتغال و موبایلی ۱۴۹۸ اثر از ۶۵  شهرستان و ۲۸ استان کشور به دبیرخانه ارسال شد که پس از ۵ مرحله داوری آثار ۵۴ نفر پذیرفته و به مرحله نمایشگاهی راه یافت.

وی هم چنین از برپایی تور ویژه عکاسی برای راهیافتگان به بخش ویژه وتور عکاسی پس از بهبو وضعیت کرونا در شهرستان خبر داد.

بنا به اعلام دبیرخانه دومین جشنواره عکس اشتغال، مقام اول تا سوم بخش حرفه ای به ترتیب به محمد رضایی از ساری، محمد مهدی ورال از قم و سعید قاسمی از اهر تعلق گرفت و محمد قجراز گنبدکاووس و احمد بلباسی از تهران در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش موبایلی نیز حدیث شریفی از رفسنجان، مهدی خلیلی از انار و علی اکبر زمانی پاریزی از رفسنجان اول تا سوم شدند و ندا اسماعیلی از رفسنجان شایسته تقدیر شد.

ضمن اینکه حمید خواجویی از رفسنجان به عنوان برگزیده بخش اشتغال معرفی شد و  احمد عابدینی از رفسنجان در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

شایان ذکر است که داوود ایزدپناه از یاسوج/ مصطفی حمزه ای از زابل/ داوود کهن ترابی از کرج/هادی دهقان پور از سبزوار/ امیر حسین هنرور از آباده/ محمد قجر از گنبدکاووس/ سمانه شیرازی از آمل/ محمد مهدی ورال از قم، صابر قاضی از تبریز/ مریم ترابی از بوشهر/ فرناز دمنابی از تهران/ مریم ال مومن از شهرکرد/ سیده محمودیان از زنجان/ مهدی قائدی بارده از اهواز/ محمد رضایی از ساری/ سعید قاسمی از اهر/ یاسر محمدخانی از اراک/ افشین میرزایی از رشت/ افشین آذریان از اصفهان و علیرضا رحمانی از قزوین نیز به بخش ویژه و تور عکاسی راه یافتند که پس از مساعد شدن وضعیت کرونایی شهرستان به رفسنجان دعوت می شوند.

شایان ذکر است که مراسم اختتامیه با اهداء هدیه نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به برگزیدگان پایان یافت.

عکسها از امین قاسمیان


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید