• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
دهیاری هرمزآباد میزبان جلسه هماهنگی طرح برقراری امنیت فصل برداشت پسته حومه غربی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: سه شنبه ۲۱/مرداد/۱۳۹۹

دهیاری هرمزآباد میزبان جلسه هماهنگی طرح برقراری امنیت فصل برداشت پسته حومه غربی

در آستانه فصل برداشت پسته و در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری ازوقوع جرم شهرستان رفسنجان، جلسه هماهنگی طرح برقراری امنیت فصل برداشت پسته به میزبانی دهیاری هرمزآباد در مسجد جامع هرمزآباد برگزار شد.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ این نشست با حضور سرهنگ جهانشاهی مسئول آموزش فرماندهی انتظامی شهرستان، سرهنگ خواجویی جانشین فرمانده کلانتری ۱۱، ستوان غلامرضانسب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) هرمزآباد، دهیار و اعضای شورای اسلامی هرمزآباد و حومه غربی رفسنجان و متصدیان چاه موتورهای کشاورزی حومه غربی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

سرهنگ جهانشاهی در این نشست اظهار کرد: برای فصل برداشت پسته از همان اوایل برداشت مغز سبز برنامه داشتیم و نگهبان‌های باغات را شناسایی کردیم و توسط پلیس پیشگیری نکات آموزشی را به آنها ارائه دادیم.

وی با این توصیه که کشاورزان انبارهای پسته را به دوربین مجهز کنند، افزود: حتی‌الامکان کارگران بومی و آشنا برای برداشت محصول به کار گیرند.

مسئول آموزش فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به موضوع شیوع کرونا بر ساماندهی کارگران فصلی تاکید کرد و گفت: امیدواریم فصل برداشت پسته را با کمترین مشکل سپری کنیم و امنیت برداشت پسته ایجاد و کشاورزان با همکاری که خواهند داشت، محصول خود را با خیال راحت جمع‌آوری کنند.

جهانشاهی با تاکید بر برخورد قاطع با مالخران محصول پسته، خاطرنشان کرد: بین متصدیان چاههای کشاورزی و نگهبانان با نیروی انتظامی هماهنگی وجود داشته باشد و در صورت هر گونه سرقتی مراتب به پلیس فورا اطلاع داده شود.

وی همچنین از همگان درخواست کرد در فصل برداشت از تردد در جاده های اختصاصی بین مزارع و باغات کشاورزی خودداری نمایند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید