• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان حامی نامزدی هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۰۱/مرداد/۱۴۰۰

حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان حامی نامزدی هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران

روح الله ابولهادی گفت: روابط عمومی مجتمع مس حامی هشت برنامه شد و به‌طور مستقیم هر موسسه‌ای که مجری برنامه بود مورد حمایت قرار گرفت.


روح‌الله ابولهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هم اظهار کرد: موضوع پایتختی کتاب رفسنجان چند سال شروع شده با مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفقیت‌هایی داشته و امسال تغییرات اساسی برای اجرای برنامه‌های مختلف انجام شد.

وی عنوان کرد: مجتمع مس و شهرداری و شورای شهر حامیان اصلی این برنامه‌ها هستند که سهم ۵۰ درصدی در اعتبارات را بر عهده دارند، علاوه بر آن مؤسسات فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری کردند، ضمن اینکه روابط عمومی مجتمع مس حامی هشت برنامه شد و به‌طور مستقیم هر موسسه‌ای که مجری برنامه بود مورد حمایت قرار گرفت.

ابولهادی با ابراز خرسندی از اقدامات مؤثر در حوزه کتاب تصریح کرد: بعضی کارها به گونه‌ای پایه‌گذاری شد که سال‌ها در رفسنجان ماندگار شد؛ مانند نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان تله تئاتر و اپلیکیشن و…اتفاقات پایداری است که در هفتیمن دوره در شهر رفسنجان اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه مس رفسنجان هم در کار فرهنگی با نوشتن جمله «رفسنجان شهر کتابخوان» پشت پیراهن بازیکنان در این راستا کار ارزشمندی انجام داده که به کمک هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه صورت گرفته است


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید