• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
حضور بانوی قهرمان رفسنجانی در سمینار بین المللی آموزش اتومبیلرانی با مدرسین FIA
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: چهارشنبه ۰۴/اسفند/۱۴۰۰

حضور بانوی قهرمان رفسنجانی در سمینار بین المللی آموزش اتومبیلرانی با مدرسین FIA

سمینار بین المللی آموزش اتومبیلرانی با مدرسین FIA (فدراسیون جهانی) بمدت ۳ روز در هتل المپیک تهران برگزار شد و ثریا یزدان پناه تنها نماینده رفسنجان در این دوره حضور یافت.


#رفسنجان_زیبا| در این سمینار مباحت موتور اسپرت و رشته های اتومبیلرانی اعم از رالی، دریفت، اسلالوم، دیجیتال ریسینگ و کارتینگ و برگزاری مسابقات میدانی، کار‌گاه عملی داوری و برگزاری مسابقات دریفت کارتینگ اسلالوم، رالی و همچنین مدرسی مربیان تدریس شد و ثریا یزدانپناه تنها نماینده رفسنجان به این دوره اعزام شد.

وی در حال حاضر نایب رئیس هیات اتومبیلرانی کرمان، پیشکسوت و قهرمان این رشته و همچنین تنها بانوی مربی و مدرس رسمی فدراسیون در استان است و با چند باشگاه اتومبیلرانی در سطح کشور قرارداد بسته است و دوره های آموزشی مهارت های رانندگی حرفه ای و اصولی را تدریس می کند.

این بانوی توانمند قبل از این در هر ۳ دوره مسابقات بین المللی رالی شیراز حضور داشت و در داوری این رویدادهای جهانی افتخار آفرینی کرد.

ضمنا ثریا یزدانپناه یکی از افتخارات ورزش اتومبیلرانی است و همیشه شاهد حضور موثر وی در میادین این ورزش بودیم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای این بانوی توانمند و کوشا داریم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید