• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
حرکت روبه رشد شهرداری با پشتیبانی شورا و شهروندان میسر می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۲۸/اسفند/۱۳۹۹

حرکت روبه رشد شهرداری با پشتیبانی شورا و شهروندان میسر می شود

شهردار رفسنجان گفت: امیدوارم در سال آینده با حرکتی رو به رشد پروژه های شهری را پیش ببریم که این امر با پشتیبانی شورای شهر و همراهی شهروندان میسر می شود.


رفسنجان زیبا| مهندس مختاری در آیین معارفه شهردار رفسنجان که با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان برگزار شد، با قدردانی از اعتماد شورای اسلامی شهر و واگذاری مسئولیت شهرداری رفسنجان به وی، از تلاش و زحمات مهندس عظیمی زاده شهردار سابق در دوران مدیریت شهرداری جهت اجرای پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و برنامه ریزی شهری تشکر کرد.

وی حصول درآمدها و رشد ۴۲۰ درصدی بودجه شهرداری از پایان سال ۱۳۹۶ تاکنون را نتیجه زحمات و تلاش مدیریت مالی، مدیران مناطق و مجموعه جذب درآمد عنوان کرد و افزود: امروزه اعتماد شهروندان به شهرداری به عنوان یک نهاد خدمتگزار جلب شده است که مشارکت در پرداخت به موقع عوارض شهری و همراهی و صبوری شهروندان هنگام اجرای پروژه ها از نتایج آن است.

شهردار رفسنجان از اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: بودجه سال آینده با صرف ساعت ها کار کارشناسی و بازدیدهای میدانی متعدد تدوین گردیده است و بیش از ۱۵۰ پروژه مطالعاتی، خدماتی و عمرانی گوناگون در آن منظور شده که این امر نشان دهنده نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و تسری خدمات شهرداری به تمام نقاط شهر می باشد.

مهندس مختاری در ادامه با اشاره به پروژه های آتی شهرداری رفسنجان، ‌از بازگشایی میدان جدیدالاحداث تعاون در بلوار خلیج فارس خبر داد و افزود: توسعه زیرساخت های شهری و پروژه های عمرانی، احداث ساختمان جدید آتش نشانی و تجهیز ادوات و ماشین آلات، احداث ۱۸ بوستان و پارک محله ای و فضای سبز، احداث بیش از ۶ پل در سطح شهر برای سهولت در عبور از رودخانه و اجرای بیش از ۴۰ پروژه پیاده روسازی، زیرسازی و آسفالت از جمله آن هاست.

وی یادآور شد: تأمین روشنایی معابر با همکاری اداره برق، اصلاح هندسی و احداث تقاطع های جدید و اجرای سیستم های هوشمند و استفاده از محورهای موازی به منظور بهبود وضعیت ترافیک شهری از جمله برنامه های آتی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۰ است.


  1. احسان

    با سلام ضمن تشکر از شورای شهر و شهردار محترم
    کاش ۲۰ درصد درامد دولتی معدن مس رفسنجان که طبق قانون باید در رفسنجان خرج شود صرف ساخت استادیوم و باشگاه در کرمان و بیمارستان در شهر بابک و… نمیشد و صرف خود رفسنجان میشد مسولین محترم مثل فرماندار محترم و نماینده محترم مجلس و.. بپاخیزید و حقوق رفسنجان را برگردانید

    ۱

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید