• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
جوان گرایی و بومی محوری؛ سرلوحه باشگاه مس رفسنجان در فصل نو
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: چهارشنبه ۱۷/شهریور/۱۴۰۰

جوان گرایی و بومی محوری؛ سرلوحه باشگاه مس رفسنجان در فصل نو

باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان در آستانه فصل نو با رویکرد جدیدی که جوان گرایی و بومی محوری از اصول آن است، توانست نمونه بارز اعتمادگرایی به نیروهای بومی را به نمایش بگذارد.


رفسنجان زیبا| بهناز شریفی| باشگاه مس رفسنجان که با بهره مندی از تخصص مدیران و کادر فنی بومی در سال های اخیر خوش درخشید و علاوه بر ارتقاء رشته های ورزشی حرفه ای برای بهبود وضعیت زیرساخت های ورزشی شهرستان نیز آستین بالا زد، در آستانه فصل نو با رویکرد جدیدی که جوان گرایی و بومی محوری از اصول آن است، توانست نمونه بارز اعتمادگرایی به نیروهای بومی را به نمایش بگذارد.

استفاده از توان مربیان بومی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و تست گیری از جوانان مستعد و علاقمند از جمله مهم ترین اقدامات باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان است که در فصل جدید موجی از رضایتمندی را در میان اهالی ورزش شهرستان ایجاد کرده است.

شاید بتوان نقطه قوت باشگاه مس رفسنجان را پیشتازی برای حمایت از ورزشکاران بومی ملی و بین المللی دانست که موجب شد بارقه امیدی در دل قهرمانان و ورزشکاران با سابقه شهرستان به وجود آید تا نام مس رفسنجان بیش از گذشته بر سر زبان ها بیفتد.

اعلام آمادگی باشگاه مس رفسنجان برای ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری رفسنجان و همکاری برای تکمیل زیرساخت های ورزشی شهرستان، راه اندازی آکادمی های ورزشی از جمله مهم ترین برنامه های باشگاه مس رفسنجان است که می توان از شنیدن اخبار آن به وجد آمد.

اکنون باشگاه مس رفسنجان برای تیم فوتبال بزرگسالان که گل سر سبد ورزش ها به شمار می رود، نقشه های بکری در سر دارد؛ تیم فوتبال مس رفسنجان که با صعود به جایگاه هشتم جدول لیگ بیستم گوی سبقت را از دیگر رقیبان شهرستانی اش ربود، در آستانه فصل بیست و یکم آماده تر از قبل پا به میدان گذاشته است.

مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه در جمع خبرنگاران از جذب بازیکنان با کیفیت در فصل نقل وانتقالات و دعوت از دروازه بان خارجی برای حضور در تیم تا دو هفته آینده خبر می دهد و می گوید: تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران از دوازدهم شهریور ماه آغاز شده و با توجه به برنامه ریزی های کادر فنی امیدواریم این تیم شاداب و با انگیزه بتواند در لیگ برتر به نتایج قابل قبولی دست یابد.

محسن ارسلان رئیس هیأت مدیره باشگاه مس رفسنجان نیز تلاش برای حفظ و صیانت از جایگاه مردم ورزش دوست رفسنجان و شرکت مس را از مهم ترین اولویت های باشگاه می داند و می گوید: مس رفسنجان با اراده ای آهنین برای ورود به فصل جدید آماده شده است تا بتواند برای مردم خطه طلای سبز افتخارآفرینی کند.

هم چنین علی علیزاده معاون فنی باشگاه مس رفسنجان از کاهش میانگین سن فوتبالیست های تیم مس رفسنجان از ۳۲ و ۳۳ ساله به ۲۸ و ۲۷ ساله خبر می دهد و می گوید: مدت زمان اکثر قراردادهای منعقدشده با بازیکنان ۲ ساله است و۸۰ درصد لیست محمد ربیعی سرمربی تیم را خریداری کرده ایم.

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی، اواخر مهر ماه برای حضور در رقابت های لیگ بیست و یکم وارد گود می شود و باید دید می توان به کسب سهمیه حضور در لیگ آسیا که سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تحقق آن را دفاع از حیثیت ورزشی مجموعه شرکت مس می داند، دست یافت یا خیر؟!


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید