• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
جشن بزرگ نیمه شعبان با مشارکت ٢۵ موکب در رفسنجان برگزار می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۵/اسفند/۱۴۰۱

جشن بزرگ نیمه شعبان با مشارکت ٢۵ موکب در رفسنجان برگزار می شود

مواکب اربعینی، هیئات مذهبی، خادمان جمکران، خیریه خبازان و مواکب دانش‌آموزی با برپایی ٢۵ موکب، سالروز میلاد منجی عالم بشریت را جشن می‌گیرند. 


موکب خاتم الانبیاء (ص) رفسنجان از امشب میزبان منتظران حضرت موعود در خیمه حضرت ولی‌عصر (عج) بود و تا ۳ شب دیگر توفیق خدمت‌رسانی خواهد داشت.

مسئول موکب خاتم الانبیاء (عج) در خصوص برنامه‌های این موکب در ایام نیمه شعبان گفت: امشب توفیق داشتیم با توزیع ۴هزار شیرینی و ۶هزار عدسی، میزبان عاشقان آقا امام زمان (عج) باشیم.

علی‌میربابایی با بیان این که در شب نیمه شعبان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، جشن میلاد امام زمان (عج) آغاز می‌شود، افزود: از ساعت ١٩ کیک تولدی به طول ٧٠ متر که توسط قنادان موکب تهیه شده، در بین همشهریان عزیز توزیع می‌شود.

وی افزود: با ١٠ هزار پرس غذای تبرکی، از شرکت کنندگان در «اجتماع خانوادگی امام زمانی‌» که در خیابان شهید زینلی (نخل) برگزار می‌شود، پذیرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در روز نیمه شعبان و پنج‌شنبه شب نیز توفیق میزبانی از منتظران مهدی موعود را خواهیم داشت، گفت: از تمامی همشهریان محترم، عاشقان و شیفتگان آقا امان زمان (عج) برای حضور در این جشن دعوت می‌کنیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید