• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
توزیع ۶ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۱۸/آذر/۱۳۹۹

توزیع ۶ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در رفسنجان

به همکاری بسیج اصناف و سازماندهی بسیج سازندگی رفسنجان ۶ تن مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت مصوب بین بسیجیان عضو صندوق های قرض الحسنه شهرستان توزیع شد.


به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ مهدی شجاع الدینی مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی از بدو تأسیس تاکنون همواره همکار و در کنار دولت ها و دستگاه های اجرایی بوده است و در جهت حل مشکلات مردم و برداشتن باری از دوش مردم تلاش می کند، گفت: تقویت نظام اسلامی و یاری رساندن به مردم و رفع فقر و محرومیت زدایی در جامعه هدف اصلی و مهم بسیج سازندگی است که یکی از اهداف آن در قالب صندوق های قرض الحسنه محقق شده است.
مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان بیان کرد: در شرایط امروز که مشکلات اقتصادی زیاد شده صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد برای رفع مشکلات اقتصادی مردم ، اشتغالزایی و رفع فقر و محرومیت و برقراری عدالت اجتماعی و کمک به تشکیل بنیان خانواده در اسرع وقت و بدون هیچ‌گونه تشریفات ایجاد شده‌اند.
شجاع الدینی پیگیری و ایجاد حدود ۶۰ صندوق قرض الحسنه درحوزه های مقاومت سطح شهرستان رفسنجان را از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: معرفی تسهیل گر به صندوق قرض الحسنه و اعزام به دوره های آموزشی از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید