• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تمهیدات و محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۰۵/مرداد/۱۴۰۲

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در رفسنجان

سرهنگ محمد کهنوجی رئیس پلیس راهور رفسنجان با اشاره به گردهمایی بزرگ مردم و هیأت های عزاداری شهرستان، تدابیر ترافیکی روزهای نهم و دهم محرم را تشریح کرد.


رفسنجان زیبا | وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا در مسجد جامع، میدان حضرت ابراهیم علیه السلام، خیابان انقلاب، میدان شهیدان حسینی، مجتمع فرهنگی افصح هجری محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راهور از ساعت ۹ صبح روزهای تاسوعا و عاشورا شروع و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان رفسنجان ادامه داد: عصر تاسوعا خیابان حجت از سمت چهارراه امیرکبیر تا چهارراه شهید کهنوجی و خیابان گلزار شهدا از سمت خیابان حجت از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر مسدود است.

وی افزود: عصر عاشورا بلوار آیت الله هاشمی(ره) از سمت میدان آیت الله هاشمی(ره) به سمت میدان امام حسین علیه السلام از ساعت ۱۴ عصر مسدود و مسیر جایگزین جهت تردد به سمت سرچشمه و کرمان، از بلوار امام علی علیه السلام، میدان محمد رسول الله، بلوار کوثر به سمت جاده سرچشمه و کمربندی به سمت کرمان تعیین شده است.

رئیس پلیس راهور رفسنجان از تمامی رانندگان خواست ضمن استفاده از مسیرهای جایگزین، جهت پارک وسایل نقلیه خود از پارکینگ های موجود استفاده کرده و از هرگونه پارک دوبله و سد معبر در مسیرهای منتهی به مسیرهای اعلامی خودداری کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید