• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تلاش برای تبدیل رفسنجان به شهر مقصد گردشگران/ دعوت از فعالان گردشگری برای بازدید از نمایشگاه رفسنجان در تهران
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۹/بهمن/۱۴۰۱

تلاش برای تبدیل رفسنجان به شهر مقصد گردشگران/ دعوت از فعالان گردشگری برای بازدید از نمایشگاه رفسنجان در تهران

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را فرصتی مناسب برای تبدیل رفسنجان از یک شهر گذری به شهری برای اقامت و بیتوته گردشگران دانست.


رفسنجان زیبا| به گزارش خبرنگار گردشگری و صنایع دستی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را فرصتی مناسب برای تبدیل رفسنجان از یک شهر گذری به شهری برای اقامت و بیتوته گردشگران دانست.

حسن حسینی اظهار کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از روز سه‌شنبه تا جمعه ۲۱ بهمن‌ماه به‌مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

وی این نمایشگاه را به‌عنوان ویترین گردشگری کشور و مهمترین رویداد گردشگری کشور برشمرد و افزود: بنابراین شرکت در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش ظرفیت‌های گردشگری شهرستان رفسنجان به محافل گردشگری کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در پاویون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان غرفه‌ای به رفسنجان اختصاص داده شده که این موضوع با حمایت شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و شرکت همگامان مس و با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان میسر شده است.

دعوت از فعالان گردشگری برای بازدید از نمایشگاه

حسینی از فعالان گردشگری رفسنجان و رفسنجانی های ساکن پایتخت و سایر علاقمندان برای حضور در نمایشگاه دعوت کرد و گفت: غرفه رفسنجان پذیرای فعالان گردشگری و کسانی که از شهرستان رفسنجان حضور می‌یابند خواهد بود و تلاش می‌شود خروجی مثبتی برای گردشگری شهرستان رفسنجان در این نمایشگاه رقم بزنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان با بیان این‌که نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصت بسیار خوبی برای رایزنی با بزرگان گردشگری کشور به‌شمار می‌رود، یادآور شد: علاوه بر این، همکاران ما و غرفه‌داران با برخی فعالان گردشگری، آژانس‌ها و لیدرهای منتخب رایزنی می‌کنند.

حسینی تأکید کرد: در مجموع تلاش داریم که رفسنجان از یک شهر عبوری، به شهر مقصد گردشگری تبدیل گردد.

در نخستین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، دکتر علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی به‌صورت گذرا از همه غرفه‌ها بازدید کرد.

ضمن این‌که کارشناس توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در غرفه رفسنجان حضور یافت و مقرر شد در روزهای آینده نشستی با نمایندگان آژانس‌های رفسنجان داشته باشد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید