• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تقویت ارتباط و همکاری‌ دانشگاه ولیعصر(عج) با نهادهای عمومی و دولتی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۰۱/دی/۱۴۰۰

تقویت ارتباط و همکاری‌ دانشگاه ولیعصر(عج) با نهادهای عمومی و دولتی

دکتر رنجبر کریمی به ارتباط سازنده و همکاری‌ دوجانبه مدیران هیئت‌علمی دانشگاه با دیگر نهادهای عمومی و دولتی که موجب رفع مشکلات جامعه و تقویت اهداف دانشگاه می شود، تأکید کرد.


رفسنجان_زیبا| به گزارش روابط عمومی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان، دکتر رنجبرکریمی در نشستی با مدیران هیئت‌ علمی دانشگاه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تحویلیان و شهدای گمنام دانشگاه و تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، با اشاره به برهان نظم در آفرینش الهی و اینکه از انسان در قرآن به احسن التقویم، خلیفه‌الله و حامل اسماء الهی یادشده است؛ همگان را به رعایت نظم در کار ، تبعیت از نظام موجود ، برنامه‌ریزی و تلاش مستمر که باعث تغییر در خود و جامعه می شود، تأکید کرد.

وی برنامه‌ریزی در خانواده و دانشگاه را اصل مهمی دانست و گفت: همان‌طور که خانواده یک مشکل را با برنامه‌ریزی و همدلی و با کم ترین هزینه‌ مرتفع می‌کند؛ سازمان نیز در نقش یک خانواده برای رفع موانع و ایجاد موقعیت، جایگاه موفقی در بین مردم خواهد داشت.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) با اهتمام به همراهی سیاست‌های دنیای علم و سیاست‌های علمی کشور ، به سهم هر کشور در دستاوردهای علمی، تولید فناوری، ارتقاء شاخص‌ها و تولید ثروت اشاره کرد و پروا از روزمرگی را مهم‌ترین عامل جهت رسیدن به هدف‌های مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به فضای فیزیکی مناسب، زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی، تولید و کیفیت مقالات و ارجاعاتی که به مقالات پر استناد دانشگاه می‌شود، شرایط موجود را مطلوب ندانست و به سیاست‌های وزارت متبوع بر توزیع سرانه‌ها و توزیع بودجه‌ بر اساس همین شاخص‌ها اعلام نمود و از اهتمام جدی برای افزایش این موارد ضروری با همکاری و پیگیری مدیران دانشگاه پرداخت.

وی اولین گام مدیران اعضای هیئت‌علمی دانشگاه را فرهنگ‌سازی جهت ارتقاء رتبه علمی دانشگاه که برکات زیادی را در پی خواهد داشت عنوان کرد و گفت: افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه از ضروریات است و هر مدیر بایستی با رویکرد نوآورانه و با کمک اعضای هیئت‌علمی گروه و دانشکده بایستی سهم خود را در ثمردهی فعالیت‌های برون دادی دانشگاه ایفا کند.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) در این جلسه با دادن اختیار تام به مدیران هیئت‌علمی دانشگاه جهت ورود به ارتباطات سازنده و همکاری‌های دوجانبه با دیگر نهادهای عمومی و دولتی که به رفع مشکلات جامعه و تقویت اهداف دانشگاه می شود، تأکید کرد.

دکتر رضا رنجبر کریمی با اشاره به مناسبت علمی سال ۲۰۲۲ که سال علوم پایه است، برنامه‌ریزی همه‌جانبه در بروندادهای علمی دانشگاه را مهم برشمرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید