• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری رفسنجان به شورای شهر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۷/دی/۱۴۰۱

تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری رفسنجان به شورای شهر

بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری رفسنجان با رشد دوبرابری نسبت به سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان به منظور بررسی و تصویب، تقدیم شورای اسلامی شهر شد.


رفسنجان زیبا| سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با تقدیر از تلاشهای شهردار و مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد: کار بررسی بودجه تا پایان بهمن ماه سال جاری توسط شورای اسلامی شهر رفسنجان به اتمام می رسد.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی رقم کل بودجه شهرداری رفسنجان نسبت به سال ۱۴۰۱، گفت: دغدغه شورای ششم تحقق بودجه و فصول درآمدی آن است؛ در همین راستا امیدواریم در سال ۱۴۰۲ به اهداف درآمدی مدنظر در بودجه و در بخش اجرایی برسیم.

سید حسین رحیمی با اشاره به بودجه ۲ هزار میلیاردی پیشنهادی شهرداری، خاطر نشان کرد: بررسی جزئیات بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته است و امیدواریم با بررسی جزییات بودجه در بخشهای مختلف عمرانی، فرهنگی و … بتوانیم به اهداف موردنظر دست یابیم.

وی بحث تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهر و ….. را از جمله مهم ترین دغدغه های اعضای شورای شهر دانست.

شایان ذکر است، لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری پس از بحث و بررسی در کمیسیون‌ برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر و اعمال تغییرات مدنظر به تصویب نهایی خواهد رسید.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید