• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تفکر غرب گرا ریشه بسیاری از مشکلات امروز کشور است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: یکشنبه ۱۱/آبان/۱۳۹۹

تفکر غرب گرا ریشه بسیاری از مشکلات امروز کشور است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در نطق امروزب خود در مجلس گفت: ریشه بسیاری از نابسامانی ها و مشکلات گذشته و حال کشور، حاکمیت تفکر غرب گرایان در بخش هایی از سیستم قانون گذاری و اجرایی کشور است.


به گزارش رفسنجان زیبا حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نقطش را با درود به ارواح طیبه شهدا و امام راحل و تبریک هفته وحدت شروع کرد و گفت: خدا را سپاس می گویم که انقلاب اسلامی را درک کردم، در فضای معطر دفاع مقدس نفس کشیدم و از همه مهم تر، جلوه ای از حکومت امام زمان (ع) را تحت لوای نایبش تجربه کردم.

جلالی وقوع انقلاب اسلامی را پدیده‌ای معجزه آسا و خارق العاده دانست و گفت: در چنین شرایطی وقوع انقلاب اسلامی یک شعاع نور، یک مژده رهایی و یک بارقه امید بود و حاصل این انقلاب، پیشرفت های بزرگی چون صنعت هسته ای، سلولهای بنیادین، تکنولوژی نانو، پیشرفت های پزشکی، هوافضا و غیره بود.

وی تصریح کرد: امروز دستگاه عظیم رسانه ای غرب بسیار تلاش می کنند که دستاوردهای روشن این انقلاب را انکار کنند.غافل از اینکه این دست و پازدن ها همواره بیهوده بوده است.

عضو کمیسوین فرهنگی مجلس یازدهم افزود: در طول سالهای گذشته و در دوره های مختلف، خط سیر اصلی و اصیل انقلاب با مدیریت و هدایت پیامبرگونه امامین انقلاب حفظ شده؛ اما در اثر کج اندیشی و سوء عملکرد برخی از اصحاب قدرت، حرکت پرشتاب آن با کندی هایی مواجه شده است.

وی ادامه داد: غرب گراها و لیبرال های داخلی که در عرصه های علم، فرهنگ، سیاست و اقتصاد نفوذ دارند و در مقاطع مختلف، سکان مدیریت کلان اجرایی و حتی قانون گذاری را به دست داشته اند، دقیقا نقطه خطر و عامل کندی حرکت انقلاب به سمت اهداف و آرمان های متعالی هستند. قبله آمال و قله پیشرفت و تمدن در نزد اینها غرب است. روشن است که این تفکر اگر در جایی نفوذ کند، به گونه ای ریل گذاری می کند که اهداف و ارزش های مورد پسند غرب پیاده شود.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: به عقیده بنده ریشه بسیاری از نابسامانی ها و مشکلات گذشته و حال کشور، حاکمیت همین تفکر در بخش هایی از سیستم قانون گذاری و اجرایی کشور است. این همان دغدغه امام بود که می گفت «نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد». و می‌گفت «اینها اگر در اینجا حاکم شوند، مملکت را تحویل آمریکا می‌دهند».

وی ابراز داشت: بین تفکری که از خدا می گوید و تفکری که به دنبال سازش با کدخداست فرق زیادی است. تفکری که به نصرت الهی و توانمندی های خود ایمان دارد و اعجاز می آفریند چه نسبتی دارد با تفکری که معتقد است ایرانی در حد درست کردن آبگوشت بزباش است و برای پیشرفت، از فرق سر تا نوک پا باید فرنگی شد.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه چه ذلتی بالاتر از گرانی، بیکاری، تورم، کاهش ارزش پول ملی، تضعیف بازار تولید و کسب و کار و تخریب پایه های اقتصادی و به تبع، فروپاشی بنیان های اخلاقی جامعه، اضافه کرد: این رنج ها همه ارمغان تعامل و دلبستگی به کدخدا و حاصل مدیریت غرب گرایان و کدخدا پرستان است.

وی اذعان داشت: به استناد آمار و ارقام و شواهد عینی، هرجا که به تفکر دینی و انقلابی عمل کردیم، پیشرفت های چشمگیری به دست آوردیم. حماسه اعجاز گونه فرزندان خمینی در دفاع مقدس، رشادت های بی نظیر شیر دلان در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، ابتکارات و خلاقیت های فرزندان خامنه ای در هسته ای، نانو، فن آوری دفاعی، سلول های بنیادی و در راس همه، افتخارآفرینی های حاج قاسم عزیز، نمونه ای از تاثیر این تفکر است.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: به یاری خدا، طرح حمایت از خانواده و جمعیت در کمیسیون فرهنگی تصویب شده و به زودی به صحن علنی می آید و ان شاالله با رای قاطع تصویب خواهد شد و در حد وسع و توان، لبخند رضایت را بر لبان نائب امام زمان (ع) خواهیم نشاند.

حجت الاسلام جلالی خطاب به نمایندگان اظهار کرد: باید در این فرصت که در جایگاه نمایندگی مجلس یازدهم هستیم، از امتحان الهی پیروز درآییم و خدمت به مردم، تکریم مردم و رضایت مردم را با تمام توان پیگیری کنیم که اگر چنین کنیم، قطعا رضایت خدا هم به دست می آید.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید