• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تشریح خدمات یکساله موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۲۷/مرداد/۱۴۰۲

تشریح خدمات یکساله موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان

مدیر موکب خاتم الانبیاء رفسنجان عملکرد یکساله و اقدامات و فعالیت های مجموعه را تشریح کرد.


رفسنجان زیبا | علی میربابایی در جمع خبرنگاران از خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء(ص) به شهروندان در مناسبت های مذهبی خبر داد و از استقبال مردم در ویژه برنامه های برگزار شده در میدان حضرت ولیعصر(عج) ابراز امیدواری کرد.

وی برپایی مراسم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در سه روز با توزیع ۸ تا ۱۰ هزار غذای تبرکی در میان شهروندان را از جمله این ویژه برنامه ها عنوان کرد و گفت: در شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و نیمه ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع غذای تبرکی و سبدکالا کردیم.

مدیر موکب خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به خدمت رسانی ۶۰ موکب در جشن عید غدیر، ادامه داد: جشن نیمه شعبان نیز با حضور موکب های رفسنجان در میدان حضرت ولیعصر(عج) با استقبال پرشور شهروندان و پخت کیک تولد امام زمان(عج) برگزار شد.

میربابایی هم چنین از پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان از طریق جمع آوری کمک های مردمی خبر داد و افزود: در عید غدیر ۱۱۰ سبدکالا میان شهروندان توزیع شد و به مناسبت اربعین ۲۲۰ سبدکالا به دست مستمندان خواهیم رساند.

وی در ادامه به بیان فعالیتای خودجوش موکب در بحث درمانی و کمک به ساخت منازل اشاره کرد و گفت: امسال در ۹ بخش مختلف و متفاوت در کربلا فعالیت داریم و روزانه ۳۰ هزار غذا پخت خواهیم کرد.

مدیر موکب خاتم الانبیاء(ص) هم چنین از خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی با حضور ۶۰ پزشک‌ و پرستار در سه شیفت خبر داد و گفت: نانوایی خیریه خبازان و چایخانه موکب خاتم الانبیاء نیز در ایام اربعین به زائران خدمات می دهند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید