• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ترمیم و احداث سه پل در کمتر از سی روز در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۶/شهریور/۱۴۰۱

ترمیم و احداث سه پل در کمتر از سی روز در رفسنجان

شهردار رفسنجان از احداث سه پل آسیب‌دیده از سیلاب در این شهرستان در کمتر از سی روز خبر داد. 


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی از تخریب سه پل در سطح شهر طی سیلاب اخیر خبر داد و با اشاره به و روند ساخت آنها، به تشریح جزییات آن پرداخت.

شهردار رفسنجان ادامه داد: بعد از سیلاب اخیر، پل تقاطع امام حسین(ع) با بلوار جمهوری در ۲۷ روز و پل ۲٠ متری شنی در خیابان موسی جعفر (ع) در ۱٠ روز احداث شد.

وی افزود: پل واقع در بلوار خلیج فارس با تقاطع بلوار جمهوری روی رودخانه نیز در دو هفته آینده و ظرف ۲۵ روز به اتمام می رسد که یک رکورد محسوب می‌شود.

مهندس کهنوجی با بیان اینکه ۱٠٠ پروژه در سطح شهر در حال انجام است، گفت: ورودی بلوار خلیج فارس از میدان امام خمینی (ره) تا میدان علی ابن ابی طالب (ع)، احداث پل روگذر بلوار خلیج فارس و اصلاح بزرگراه،چ از اهم این پروژه هاست.

شهردار رفسنجان هم چنین از اختصاص ۲٠٠ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های اصلی شهر تا پایان سال خبر داد و افزود: احداث ۲٠ پارک محله‌ای و ۳ سالن ورزشی و اجرای پروژه های متعدد در ۳۰ محله با اعتبار ۱۵ تا ۲٠ میلیارد تومان از دیگر اقدامات شهرداری رفسنجان است.

وی هم چنین به اهم اقدامات شهرداری در فصل سرد سال اشاره کرد و با بیان اینکه اصلاح هندسی میدان علی بن ابیطالب علیه السلام به دنبال وقوع سیلاب اخیر خبر داد و گفت: عملیات لایروبی ۸۰ درصد جوی های سطح شهر انجام شده و ادامه دارد.

مهندس کهنوجی خاطرنشان کرد: میدان علی ابن ابیطالب(ع) شیب معکوس نداشت و در سیلاب اخیر جمع شدن آب‌ مشکلات زیادی ایجاد کرد که با اصلاح هندسی، بخشی از آب‌های سطحی دور این میدان به سمت رودخانه شور هدایت خواهد شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید