• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ترسیم نقشه راه تیم تحقیقاتی شرکت پسته برای کاهش نگرانی کشاورزان در مسأله آب
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۱۱/شهریور/۱۴۰۲

ترسیم نقشه راه تیم تحقیقاتی شرکت پسته برای کاهش نگرانی کشاورزان در مسأله آب

سهام دار شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته گفت: مجموعه تحقیقات عمیق و کارشناسانه اجرایی و عملیاتی توسط مدیرعامل و تیم مربوطه تدوین و به عنوان نقشه راه آماده ارائه است.


رفسنجان زیبا | شفیعی از سهام داران شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته در مجمع عمومی سالانه با اشاره به اینکه نگاه مدیران مجموعه به محصول پسته ژرف و عمیق است، اظهار کرد: در حال حاضر دغدغه خاص سهام داران و اعضا فراتر از گام های اعضای پیشین و متفاوت با آن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره افرادی که در احداث، تأسیس، مدیریت و راهبری شرکت تعاونی نقش داشتند، ادامه داد: پسته محصول مهم و حیاتی و به عنوان اقتصاد خانواده و کالای استراتژیک مهم در دنیا به شمار می رود و باید در این راستا از معماران بزرگی که گام های بلندی برای آن برداشتند، تقدیر کرد.

سهام دار شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته با بیان اینکه دغدغه مدیرعامل شرکت، شکوفایی، بهره وری در این مجموعه است، تصریح کرد: طرح مسائل و معضلات شرکت تعاونی به عنوان حلقه مفقوده صادرات در نشست وزارت امور خارجه توسط مدیرعامل شرکت، موضوع مهمی بود که اخیراً صورت گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته مانند نگینی در کشور می درخشد، آب را یکی از معضلات اصلی پیش روی پسته دانست که نگرانی های جدی در کشاورزان به وجود آورده است و گفت: مجموعه تحقیقات عمیق و کارشناسانه اجرایی و عملیاتی توسط مدیرعامل و تیم مربوطه تدوین و به عنوان نقشه راه آماده ارائه است.

سهام دار شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان هم چنین به تجهیز و نوسازی آزمایشگاه فنی شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی و بهداشت جهانی اشاره کرد و افزود: این اقدام سلامت مصرف کننده را تضمین می کند.

شفیعی تصمیم سازی و سیاستگذاری برای این مجموعه را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: برای تأمین منابع مالی مجموعه گام هایی برداشته شده و پیگیری برای گشایش اعتبارات و اقدامات جامع مالی که نویدبخش خبرهای خوش به سهام داران است، ادامه دارد.

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید