• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برگزاری کلاس‌های آموزشی و مراقبتی بارداری و زایمان در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: یکشنبه ۰۸/اسفند/۱۴۰۰

برگزاری کلاس‌های آموزشی و مراقبتی بارداری و زایمان در رفسنجان

مسئول کلینیک بارداری نیک نفس از برپایی کلاس‌های آموزشی آمادگی زایمان و مراقبت‌های پس از آن در زایشگاه نیک نفس خبر داد.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، فرزوان سرافرازی گفت: امروزه آموزش و آگاهی بخشی به مادران باردار جهت داشتن زایمان و تولد فرزندی سالم لازم و ضروری به نظر می‌رسد. از این رو، دوران بارداری مناسب‌ترین زمان برای ماما است تا آموزش‌های لازم و اطلاعات کافی را در اختیار مادران باردار قرار دهد.

وی ادامه داد: ما در مرکز آموزشی و درمانی نیک نفس(زایشگاه نیک نفس)، با درک اهمیت و نیاز زنان باردار به آگاهی و کاهش اضطراب، دوره‌ی آموزشی آمادگی زایمان و مراقبت‌های پس از آن را برای خانم‌های باردار برگزار می‌کنیم.

سرافرازی افزود: در دوره آموزشی آمادگی زایمان و مراقبت های پس از آن، اطلاعات جامع و کاملی در زمینه زایمان، مراقبت‌های قبل و بعد از زایمان، تکنیک‌های تن‌آرامی، الگوهای تنفسی و تمرین‌های کششی، ماساژ و همچنین مراقبت های دوره نوزادی و شیردهی و ماساژ نوزاد آموزش داده می شود.

این کارشناس ارشد مامایی با توضیح این که این دوره آموزشی به صورت رایگان در هشت جلسه برگزار می‌شود، گفت: حضور محدود همسران و همراه در کلاس های آموزشی و مراقبتی بلامانع است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در کلاس‌های آموزش آمادگی زایمان و مراقبت‌های پس از آن به کلینیک بارداری زایشگاه نیک‌نفس مراجعه یا با شماره تلفن ۳۴۲۵۴۸۵۴ تماس بگیرند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید