• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برپایی جشنواره فیلم فجر در شهرستان چهره فرهنگی رفسنجان را نمایان کرد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۱۹/بهمن/۱۳۹۹

برپایی جشنواره فیلم فجر در شهرستان چهره فرهنگی رفسنجان را نمایان کرد

ایمان محمدآبادی از رویداد فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد هنری سینمایی در کشور یاد کرد و گفت: این رویداد برای رفسنجانی که با چهره فرهنگی قدرتمند در استان و کشور خودنمایی می کند، فرصتی است که کمتر برای شهرستان ها اتفاق می افتد.


رفسنجان زیبا| به گزارش ستاد خبری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سابقه برگزاری جشنواره فیلم فجر در رفسنجان در سال ۱۳۹۱ با نمایش بخشی از آثار مسابقه، اظهار کرد: امسال در فجر ۳۹ تمام فیلم های بخش سودای سیمرغ در شهرستان اکران می شود.

وی با قدردانی از حمایت همه جانبه مسئولین در برپایی جشنواره فیلم فجر در شرایط و محدودیت های کرونایی، گفت: الحمدالله همگی حمایت کردند تا در امن ترین شرایط مردم بدون دغدغه و آرامش خاطر فیلم ها را ببینند.

وی برگزاری رویداد فجر را دارای نتایج قابل قبولی برای شهرستان دانست و افزود: برپایی جشنواره فیلم فجر امسال در رفسنجان در کنار تأثیرگذاری مثبت بر هنرمندان حوزه سینما، می تواند آغاز خوبی برای بازیابی روحیه شهروندان جهت استفاده از فضاهای فرهنگی بعد از تعطیلی طولانی مدت کرونایی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در ادامه به میزبانی رفسنجان از رویدادهای محلی، استانی و ملی اشاره کرد و گفت: رفسنجان ظرفیت فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر دارد که برگزاری جشنواره شعر رضوی کشور، جشنواره خوشنویسی استان، جشنواره فیلم فجر، برپایی نمایشگاه کتاب تهران، برگزاری جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از جمله آن هاست.

وی با ابراز امیدواری از استقبال مسئولین برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری گفت: این امر نشان از فرهنگی بودن دیدگاه مردم و مسئولین دارد؛ زیرا مدیران با توجه به شناخت و تقاضای شهروندان برای برگزاری رویدادها تلاش می کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید