• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برقراری مجدد پروازهای فرودگاه رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۳۱/فروردین/۱۴۰۰

برقراری مجدد پروازهای فرودگاه رفسنجان

با پیگیری های نماینده رفسنجان و انار، فرماندار و با حمایت مجتمع مس سرچشمه و باشگاه صنعت مس رفسنجان، پروازهای فرودگاه پس از وقفه ای طولانی مجددا برقرار شد.


رفسنجان زیبا|

بعد از ظهر امروز با فرود یک فروند هواپیمای ایران ایر در فرودگاه رفسنجان، پروازهای رفسنجان به تهران و بالعکس با حضور فرماندار، نماینده رفسنجان، شهردار، مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان به طور رسمی راه اندازی شد.

تجهیز فرودگاه بین المللی رفسنجان در دستور کار قرار می گیرد

نماینده رفسنجان در حاشیه آغاز به کار پروازهای فرودگاه با تشکر از زحمات و پیگیری های فرماندار و کاپیتان جواد شریفی و سایر مدیران و مسئولین، گفت: فرودگاه بین المللی رفسنجان با امکانات موجود یک ظرفیت است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام جلالی با قدردانی از مجتمع مس سرچشمه، خواستار تلاش مسئولین برای تجهیز فرودگاه و مسیر دسترسی به آن شد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با استقبال مردم رفسنجان و شهرستان های مجاور علاوه بر تهران پروازهای مشهد مقدس و کیش نیز برقرار شود.

برقراری مجدد پروازها نتیجه وفاق و همدلی مسئولین بدور از اختلافات سلیقه ای است

فرماندار در حاشیه آغاز بکار پروازهای فرودگاه، با اشاره به اینکه فرودگاه رفسنجان با همت مردم احداث و راه اندازی شده است، افزود: نمایندگان مختلف ادوار مجلس هر کدام در راه اندازی فرودگاه نقشی داشته اند.

دکتر فصیحی هرندی با تشکر از پیگیری های نتیجه بخش حجت الاسلام جلالی نماینده کنونی رفسنجان، از تحقق سایر برنامه های شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بزودی با برگزاری جلسه ای در فرمانداری، برای بهبود وضعیت فرودگاه تصمیم گیری می کنیم.

وی با قدردانی از همراهی شرکت هواپیمایی ایران ایر و آژانس های هواپیمایی، برقراری مجدد پروازها را نتیجه وفاق و همدلی مسئولین بدور از اختلافات سلیقه ای دانست و افزود: امیدواریم اقتدار به فرودگاه برگردد و آرزوی موسسین فرودگاه رفسنجان نیز تحقق یابد.

ارتقاء وضعیت فرودگاه رفسنجان منوط به حمایت مسئولین است

کاپیتان جواد شریفی در حاشیه آغاز به کار مجدد پروازها از فرودگاه رفسنجان با قدردانی از حمایت های مثمرثمر نماینده و فرماندار، گفت: امیدوارم با حمایت سایر مسئولین ضمن افزایش ظرفیت پرواز، سفرهای داخلی به شهرهای مسافرپذیر نیز از رفسنجان راه اندازی شود.

وی با اشاره به تاریخچه شرکت ایران ایر، هواپیمای مورد استفاده برای پروازهای جدید را از جدیدترین هواپیماهای کشور دانست و افزود: ایران ایر تنها شرکت داخلی هواپیمایی ایران هست که سهام دارش مردم هستند و متعلق به مردم است.

شریفی بهبود زیرساخت های فرودگاه رفسنجان را خواستار شد و افزود: با حمایت مردم و مسئولین پروازها افزایش یافته و وضعیت فرودگاه نیز ارتقاء می یابد.

شایان ذکر است که با راه اندازی مجدد پروازها از فرودگاه، حرکت هواپیما از رفسنجان به تهران و بالعکس روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته برقرار است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید