• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برخورد با مالخران اولویت اصلی برنامه های پلیس رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۳/خرداد/۱۴۰۲

برخورد با مالخران اولویت اصلی برنامه های پلیس رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان در جلسه شورای شهر گفت: اجرای طرح محله محور و برخورد با مالخران در اولویت برنامه های پلیس رفسنجان است.


رفسنجان زیبا | سرهنگ اکبر نجفی به همراه جمعی از کارکنان با حضور در شورای شهر، از رئیس و اعضای شورا و شهرداری جهت تعامل خوب و سازنده با پلیس تشکر و قدردانی کرد.

وی بیان کرد: علیرغم مشکلاتی که در شهرستان از جمله افاغنه، تجمعات کارگری و فراخوان ها داشته ایم این شهرستان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

سرهنگ نجفی ادامه داد: نوروز امسال علی رغم کمبود های موجود و با تلاش ماموران فرماندهی با همکاری شورای شهر، شهرداری، شورای تامین و با راه اندازی گروه های جهادی شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و کاهش سرقت بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ کارگاه ضایعاتی در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: شناسایی و برخورد جدی و قاطع با مالخرانی که در کارگاه های ضایعاتی فعالیت دارند، در دستور کار پلیس در سال ۱۴۰۲ قرار دارد.

وی افزود: اجرای طرح امنیت محله محور از اردیبهشت ماه با دستور فرماندهی فراجا در کشور شروع شده است و در رفسنجان نیز با شناسایی بیش از ۵۰ محله شروع و در حال اجراست.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه اکثریت سرقت های خرد توسط معتادین انجام می‌شود تصریح کرد: برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: با راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در شهرستان دغدغه جا و مکان برای نگهداری معتادین نخواهیم داشت.

سرهنگ نجفی ضمن درخواست از شهرداری جهت راه اندازی کانکس در تفرجگاه‌ها، به منظور پوشش پارک ها، پیشنهاداتی در رابطه با تجمیع کارگاه های ضایعاتی، پایش تصویری و ترافیکی، ساماندهی کارگران فصلی، رفع مشکلات ترافیکی با همکاری شورای ترافیک و اصلاح و بهینه سازی نقاط حادثه خیز پیشنهاداتی مطرح کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید