• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اولین جشنواره تخم مرغ های رنگی در رفسنجان برگزار می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۷/بهمن/۱۴۰۰

اولین جشنواره تخم مرغ های رنگی در رفسنجان برگزار می شود

شهردار رفسنجان اعلام کرد: اولین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی با مشارکت معاونت هنری و اداره سیما و منظر شهرداری برگزار می شود.


#رفسنجان_زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در تشریح این خبر گفت: نخستین جشنواره تخم مرغ های رنگی در رفسنجان در آستانه نوروز و با هدف ایجاد شور و نشاط و آماده کردن فضای شهری برای سال جدید برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت های هنری رفسنجان عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از ظرفیت های موجود می توان به بهبود فضاهای شهری امیدوار بود و به نتایج ثمر بخش با مشارکت هنرمندان در زیباسازی شهر دست یافت.
شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: جشنواره تخم مرغ‌های رنگی نوروزی در یکی از پارک‌ها اجرا و المان ها در مناطق مختلف شهر رفسنجان نصب می شود.
گفتنی است حضور تمامی داوطلبان و هنرمندان رشته های تجسمی (نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، مجسمه سازی …) در اولین جشنواره تخم مرغ های رنگی نوروزی ۱۴۰۱ بلامانع است.
متقاضیان می توانند برای ثبت نام در این جشنواره با مراجعه به سامانه نظام جامع پیشنهادات به نشانی snp.rafsanjan.ir (بخش فراخوان) نسبت به درج مشخصات و ارسال آثار اقدام کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید