• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اهداء لباس تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به مرکز نیکوکاری امام حسن(ع) هرمزآباد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: یکشنبه ۲۴/مرداد/۱۴۰۰

اهداء لباس تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به مرکز نیکوکاری امام حسن(ع) هرمزآباد

دیر مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) هرمزآباد رفسنجان گفت: اهداء لباس امضا شده تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به این مرکز، فرصت مناسبی فراهم آورده تا خیرین بزرگوار و یا هواداران این تیم با خرید این لباس، عواید آن را به امور خداپسندانه اختصاص دهند.


رفسنجان زیبا| علی محمد صادقی با اشاره به نخستین حضور تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر در سال گذشته، تصریح کرد: پیراهن امضاء شده بازیکنان این تیم، قطعاً برای هواداران و دوستداران تیم فوتبال مس رفسنجان در سالهای آینده یادگاری ارزشمند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این کار طی یک مزایده انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان شرکت در مزایده فروش لباس امضاء شده تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مرکز واقع در هرمزآباد، خیابان شهید مفتح نبش مفتح ۲ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۹۱۱۰۲۷ تماس حاصل نمایند.

محمدصادقی همچنین بیان کرد: مرکز امام حسن مجتبی (ع) هرمزآباد حدود یک سال و نیم است که با همت خیرین بزرگوار شروع به کار کرده و به ثبت رسیده است و ۱۵۰ خانوار را تحت پوشش دارد.

لازم به ذکر است؛ لباس اهدایی مربوط به حامد نورمحمدی کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس می‌باشد که دیگر بازیکنان و کادر فنی آن را امضاء کرده و باشگاه صنعت مس رفسنجان در راستای مسئولیت های فرهنگی ورزشی خود آن را طی مراسمی به مسئول مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) اهدا کردند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید