• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۰۵/بهمن/۱۴۰۱

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و نماینده ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در راستای توسعه کارآفرینی تفاهم نامه‌ای امضا کردند.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، در راستای توسعه کارآفرینی به منظور همکاری و هم‌افزایی فعالیت‌های مشترک جهت توسعه کارآفرینی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، تفاهم نامه‌ای منعقد گردید.

اجرای برنامه‌های مشترک آموزش کارآفرینی در موضوعات تفاهم نامه، تبیین راهکار در ایجاد نمایشگاه توانمندی‌ با رویکرد کارآفرینی با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و تأسیس کانون فرهنگی هنری مساجد در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از اهم محورهای این تفاهم نامه است.

در راستای اجرای این تفاهم نامه طرفین متعهد شدند که در زمینه شناسایی، بسترسازی و توسعه پایدار با رویکرد آموزش کانون‌های دارای زیرساخت‌های مناسب در جهت ایجاد کارگاه‌های تولیدی، با استفاده از ظرفیت‌های مشارکت‌های مردمی همکاری لازم را داشته باشند.

همکاری در ایجاد نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با موضوع کارآفرینی از دیگر تعهدات طرفین در این تعهدنامه است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در این باره گفت: کانون‌های مساجد در راستای تحقق اقتصاد اسلامی رودهایی هستند که باید به دریای اقتصاد کشور وصل شوند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید