• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
امکان ثبت نام ترم تابستان دانشجویان سایر دانشگاه ها در دانشگاه پیام نور رفسنجان فراهم شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۱۹/تیر/۱۴۰۰

امکان ثبت نام ترم تابستان دانشجویان سایر دانشگاه ها در دانشگاه پیام نور رفسنجان فراهم شد

رئیس دانشگاه پیام نور: دانشجویان سایر دانشگاه های رفسنجان که متقاضی گذراندن ترم تابستان در دانشگاه پیام نور هستند، تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند از طریق مراجعه به مرکز رفسنجان یا سایر واحدهای مجری ثبت نام کنند.


رفسنجان زیبا| دکتر احسان مهرابی گوهری با عنوان اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای انتخاب واحد باید مطابق برنامه زمان بندی شده از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir اقدام کنند افزود: دانشجویان سایر دانشگاه های رفسنجان که متقاضی گذراندن ترم تابستان در دانشگاه پیام نور هستند نیز تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند از طریق مراجعه به مرکز رفسنجان یا سایر واحدهای مجری ثبت نام کنند.

وی تاریخ برگزاری کلاس ها را از ۲۴ تیرماه لغایت ۲۴مرداد ماه اعلام و تصریح کرد: دروس دارای نمره میان ترم است و ارائه آن (به استثنای درس حفظ جزء سی قرآن کریم )به شیوه خودخوان مجاز نیست .

دکتر مهرابی گوهری با اشاره به اینکه، حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست، درخصوص نحوه ارائه دروس نظری اظهار داشت: این دروس به صورت الکترونیکی و در سطح منطقه و استان ارائه می‌شود.

وی سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو (با رعایت حداکثر یک عنوان درس معارف اسلامی) برای دانشجویان مقطع کارشناسی را ۸ واحد عنوان کرد و افزود: آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر ۸ واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ حداکثر یک درس معارف اسلامی) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.

رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان همچنین به نحوه ارزشیابی های نظری دوره تابستان اظهار داشت: کلیه ارزشیابی ها از تاریخ ۲۶ مرداد لغایت ۴ شهریورماه طبق تقویم امتحانات، به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری برگزار می شود.

دکتر مهرابی گوهری در پایان اذعان داشت: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دروس قابل ارائه در ترم تابستان می توانند به سایت دانشگاه به آدرس rfsj.kerman.pnu.ac.ir
و یا سایر صفحات مجازی دانشگاه مراجعه نمایند و یا از طریق تماس با همکاران دانشگاه جزییات لازم را بدست آورند


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید