• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
امضای ۷ تفاهم نامه همکاری در راستای اهداف پایتختی کتاب ایران در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۱۲/فروردین/۱۴۰۰

امضای ۷ تفاهم نامه همکاری در راستای اهداف پایتختی کتاب ایران در رفسنجان

در راستای برنامه‌های شهرستان رفسنجان برای نامزدی پایتختی کتاب ایران در سال‌جاری، هفت تفاهم‌نامه همکاری با حمایت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان امضا شد.


رفسنجان زیبا| رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر گفت: این تفاهم‌نامه‌ها شامل اجرای برنامه‌های کتاب در مسجد، برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، اجرای دو تله‌تئاتر و طرح مسابقات کتابخوانی است.

ایمان محمدآبادی ادامه داد: طرح تور اهدای کتاب و اجرای طرح جشنواره روزنامه دیواری و جشنواره قصه‌گویی از دیگر برنامه‌هایی‌ است که تفاهم‌نامه آنها با موسسه‌های مربوط به امضا رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه شهرستان رفسنجان چهارمین سال حضور خود در رویداد انتخاب پایتخت کتاب ایران را تجربه می‌کند، عنوان کرد: اجرای این برنامه‌ها تا ۳۰ خردادماه در شهرستان انجام می‌شود و پرونده آن پایان فصل بهار بسته خواهد شد.

وی هدف از تلاش برای پایتختی کتاب ایران را ارتقاء جایگاه اصلی کتاب در سطح جامعه و میان خانواده‌های رفسنجانی عنوان کرد و گفت: رفسنجان سال گذشته از بین ۱۷۳ شهر کشور، در جمع پنج شهر نهایی قرار گرفت و به‌عنوان شهر خلاق کشور در ترویج کتابخوانی معرفی شد.

محمدآبادی خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه‌ها، پنج برنامه دیگر با مشارکت و حمایت شهرداری رفسنجان انجام خواهد شد که با امضای تفاهم‌نامه شهرداری و پنج موسسه به اجرا می‌رسد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید