• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
الهامی جزو فنی‌ترین مربیان فوتبال ایران است/ حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران از فوتبالیست های رفسنجانی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: چهارشنبه ۰۷/تیر/۱۴۰۲

الهامی جزو فنی‌ترین مربیان فوتبال ایران است/ حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران از فوتبالیست های رفسنجانی

مدیرفنی مس رفسنجان با تمجید از عملکرد ساکت الهامی در فصول گذشته، او را جزو فنی‌ترین مربیان فوتبال ایران دانست و برای مجموعه مس در لیگ پیش رو آرزوی موفقیت کرد.


رفسنجان زیبا|نارنجی‌پوشان لیگ برتر که روزهای گذشته ساکت الهامی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیدند، از ششم تیرماه تمرینات خود را با کادر فنی جدید و با حضور سعید فتاحی مدیر ورزشی و همچنین اکبر زبردست مدیرفنی باشگاه مس رفسنجان شروع کردند.

فتاحی در جمع بازیکنان و کادر فنی، از زحمات کادر فنی پیشین قدردانی و به بازیکنان و اعضای جدید کادرفنی خوشامد گفت و افزود: مدیران شرکت ملی صنایع مس، اعضای هیات مدیره باشگاه مس و به ویژه شخص آقای پورمحمدی از هیچ حمایتی برای کسب موفقیت تیم فوتبال باشگاه در لیگ بیست و سوم دریغ نخواهند کرد.

وی از بازیکنان خواست بدون دغدغه تمرکز خود را روی فوتبال بگذارند و برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش کنند.

ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان نیز دقایقی با شاگردانش به گفت و گو پرداخت و با بیان اینکه به همه بازیکنان تیم اعتقاد کامل دارد، ابراز امیدواری کرد با تکمیل کادر بازیکنان هرچه در توان دارد بگذارد تا در این فصل موفقیتی بزرگ حاصل شود و موجبات سربلندی شهر رفسنجان و مردم شریف شهرستان فراهم آید.

زبردست مدیرفنی مس رفسنجان هم با تمجید از عملکرد ساکت الهامی در فصول گذشته، او را جزو فنی‌ترین مربیان فوتبال ایران دانست و برای مجموعه مس در لیگ پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

اعضای تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان روز جمعه نهم تیمراه جهت برپایی اردوی پیش فصل خود راهی شهر سرچشمه می‌شوند و از روز شنبه تمرینات خود را در این شهر دنبال خواهند کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید