• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
افتتاح پروژه های خدماتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: یکشنبه ۱۶/بهمن/۱۴۰۱

افتتاح پروژه های خدماتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.


رفسنجان زیبا| به گزارش خبرنگار ما، همزمان با ایام الله دهه فجر دو خانه بهداشت و یک مرکز خدمات جامع سلامت در رفسنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر شاهرخی محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تشریح جزییات خبر گفت: مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم سیدابوالقاسم حسینی پور با زیربنای ۴۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در خیابان شهید کشاورزی واقع شده است که زمین و هزینه ساخت مرکز توسط خیر تأمین شده و تجهیزات داخل آن توسط دانشگاه خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز ۱۱ هزار نفر از همشهریان را تحت پوشش قرار می دهد، اظهار کرد: در حال حاضر در این مرکز خدمات بهداشتی، مامایی، پزشکی، تغذیه، روانشناسی، بهداشت محیط حرفه ای ارائه می شود.

 

 

دکتر شاهرخی محمدی در ادامه از افتتاح خانه بهداشت همت آباد علیا زیر مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی عرب آباد خبر داد و افزود: متراژ این مجموعه ۱۰۰ متر مربع است و هزینه ساخت آن از محل بخش محرومیت زدایی دفتر ریاست جمهوری به مبلغ  ۶۵۰ میلیون تومان تأمین شده است.

وی ادامه داد: خانه بهداشت همت آباد علیا بیش از ۲۸۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می دهد و انواع خدمات بهداشتی، پزشکی و مامایی در آن به صورت سیار و دو روز در هفته ارائه می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم چنین به افتتاح و بهره برداری خانه بهداشت شاهرخ آباد زیر مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لاهیجان اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز به متراژ ۱۰۰ متر مربع احداث گردیده و هزینه ساخت آن از محل بخش محرومیت زدایی دفتر ریاست جمهوری به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان تأمین شده است.

دکتر شاهرخی محمدی جمعیت تحت پوشش خانه بهداشت شاهرخ آباد را ۷۴۴ نفر اعلام کرد و افزود: در این مرکز خدمات بهداشتی، پزشکی و مامایی به صورت سیار و یک روز در هفته ارائه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید