• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ پروژه در شهرستان رفسنجان در دهه مبارک فجر
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۱۲/بهمن/۱۳۹۹

افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ پروژه در شهرستان رفسنجان در دهه مبارک فجر

فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: در دهه مبارک فجر امسال، ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۳۷ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.


رفسنجان زیبا| مجید فصیحی هرندی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهسازی و آسفالت ۶۵ هزار متر مربع معابر روستایی با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، بهسازی و آسفالت ۶۳ هزار مترمربع معابر شهری با اعتبار ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و افتتاح دو بوستان شهری و روستایی با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان در دهه مبارک فجر در شهرستان رفسنجان به بهره برداری می رسند.

وی از افتتاح دو مدرسه با مشارکت خیرین و دولت با هزینه ۵ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و افزود: در این ایام شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه ی عمرانی شهرداری رفسنجان با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان خواهیم بود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: در ایام فرخنده دهه فجر امسال تعداد پنج پروژه عمرانی دانشگاه حضرت ولی عصر(عج) رفسنجان با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، سه پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور رفسنجان با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و همچنین ۱۷۰۰ مترمربع ساختمان سازی در حوزه بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعتبار ۳ میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

فصیحی هرندی ادامه داد: برق رسانی و رفع افت ولتاژ و روشنایی معابر با اعتبار ۱۴ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان، تامین آب و احداث مخزن شرکت آب و فاضلاب با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر خواهند بود.

فرماندار رفسنجان اضافه کرد: بهره برداری از چهار طرح تولیدی صنعتی با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، بهره برداری از سه واحد دامداری با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی روستایی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در دهه مبارک فجر امسال آغاز می شود.

فصیحی هرندی یادآور شد: در مجموع در دهه مبارک فجر امسال، ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۳۷ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

فرماندار رفسنجان  با اشاره به اینکه مراسم های افتتاحیه با حضورحداقل افراد برگزار خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد مبارزه با بیماری کرونا، حداقل شرکت کنندگان و رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های دهه فجر در شهرستان در اولویت خواهد بود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید