• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
افتتاح نمایشگاه دستاوردها و نیازمندی‌های فناورانه و دانش بنیان شهرستان رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۶/آذر/۱۴۰۱

افتتاح نمایشگاه دستاوردها و نیازمندی‌های فناورانه و دانش بنیان شهرستان رفسنجان

نمایشگاه دستاوردها و نیازمندی‌های فناورانه و دانش بنیان شهرستان رفسنجان در محل سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر (عج) افتتاح شد.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، دکتر حسین کاظمی مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه در این باره اظهار داشت: علاوه بر شرکت های مرکز رشد دانشگاه، شرکت های تحت پوشش مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی، پژوهشکده پسته و مرکز نوآوری شهید ستاری هم حضور دارند.

وی افزود: شتاب دهنده مس و کایت که شتابدهی شرکت ها را عهده دار هستند و علاوه بر آن منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان برای حمایت بیشتر از شرکت ها، حضور دارند.

دکتر کاظمی بیان داشت: ۵ شرکت که برای اولین بار به مرحله تولید مقدماتی محصول رسیده اند، محصولات فناورانه جدیدشان را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

وی با ابراز امیدواری از حضور عموم مردم، دانش آموزان، دانشجویان و اساتید برای بهره گیری از تجارب کارآفرینانه موجود، تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه می تواند به ایجاد انگیزه در افراد به حوزه کارآفرینی و تولید محصولات کارآفرینانه شود.

مدیر مرکز رشد دانشگاه ولیعصر (عج) خاطر نشان کرد: ان شاءالله در آینده شاهد راه اندازی شرکت های بیشتری باشیم و دانشجویان، اساتید و دانش آموزان به موضوع کارآفرینی توجه ویژه ای داشته باشند.

دکتر کاظمی هم چنین یکی از موفق ترین مسیرهای شغلی را مسیر کارآفرینی دانست و گفت: افرادی که ابتدا فقط یک ایده در ذهنشان داشته و سرمایه مالی چندانی هم نداشتند، اکنون توانسته اند به موفقیت های خیلی بزرگی برسند.

وی افزود: این شرکت ها در حال حاضر فروش ماهیانه چندمیلیاردی یعنی سودآوری بسیار عالی دارند که نمونه هایی از آنها در نمایشگاه حضور دارند.

دکتر کاظمی اضافه کرد: مرکز رشد و همه مراکز رشدی که در رفسنجان هستند این مسیر را در مورد دهها شرکت هدف گذاری کردند و به تجربیات خیلی خوبی رسیدند.

وی با بیان اینکه مطمئن ترین مسیر به سمت موفقیت و کارآفرینی از همین مراکز رشد می گذرد، گفت: بازدیدکنندگان می توانند نمونه ای از این تجربیات موفق را در نمایشگاه ببینند.

نمایشگاه دستاوردها و نیازمندی‌های فناورانه و دانش بنیان از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۵ برای بازدید عموم دایر است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید