• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اعلام حمایت نماینده رفسنجان از ورزشکاران خاص و پیوند اعضا
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۲۱/بهمن/۱۴۰۱

اعلام حمایت نماینده رفسنجان از ورزشکاران خاص و پیوند اعضا

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: به منظور رشد و بالندگی هیئت ورزش های خاص و پیوند اعضای شهرستان همه تلاش مان را خواهیم کرد.


رفسنجان زیبا|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خدمت، حجت‌الاسلام حسین جلالی در اولین جشنواره استانی ورزشکاران خاص و پیوند اعضای استان کرمان با تبریک چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ما خط و نشان می‌کشیدند که عمر انقلاب به یک سال هم نمی‌رسد اما با حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها و جانفشانی‌هایی که صورت گرفت انقلاب اسلامی وارد چهل‌ و پنچ سالگی می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس ادامه داد: انسان دارای دو حیات است؛ زندگی و حیات واقعی، آخرت است. شخصیت‌های بزرگ وقتی به آن حیات واقعی و بزرگ رسیدند سعی کردند با اهدای عضو یک حیاتی به دیگران ببخشند.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام شادی ملت ایران، شکل‌گیری این هیئت در رفسنجان را مبارک می‌دانیم و از کسانی که شرایط تشکیل این هیئت و انجمن را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: با مجموعه فرمانداری، اداره ورزش و جوانان در جهت رشد و بالندگی این هیئت و انجمن کمک خواهیم کرد.

ولین جشنواره استانی ورزشکاران خاص و پیوند اعضای استان کرمان گرامیداشت پهلوان زمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین و ورزشکاران در کانون تربیتی امام خمینی(ره)برگزار شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید