• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اعطای تسهیلات ارزان قیمت بانکی برای صنایع تبدیلی بخش کشاورزی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: دوشنبه ۱۸/بهمن/۱۴۰۰

اعطای تسهیلات ارزان قیمت بانکی برای صنایع تبدیلی بخش کشاورزی

در جلسه ای با حضور رئیس حوزه سرپرستی شعب بانک کشاورزی در رفسنجان، جهت اعطای تسهیلات ارزان قیمت از طریق این بانک برای صنایع تبدیلی بخش کشاورزی تصمیم گیری شد.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، در راستای فصل مشترک منطقه ویژه اقتصادی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، روز یکشنبه دیداری با رئیس حوزه سرپرستی شعب بانک کشاورزی در رفسنجان به منظور همکاری این بانک در جهت اعطای تسهیلات ارزان قیمت به صنایع تبدیلی بخش کشاورزی انجام شد.
روح الله بهرامشاهی در این دیدار اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی علاوه بر واگذاری زمین و تأمین زیرساخت ها، مشاوره مالی برای سرمایه گذاران را هم در دستور کار داریم و نمی گذاریم سرمایه گذار در نبود منابع مالی رها و با مشکل روبه‌رو شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با بیان اینکه دنبال حرکت رو به جلوی صنایع هستیم و با ارتباطی که با دبیرخانه شورای عالی مناطق ویژه و آزاد داریم، در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام می کنیم، افزود: با همکاری شورای عالی مناطق همچنین ساز و کاری پیش بینی می شود که واحدهای تولیدی منطقه فعال شوند.
وی با بیان اینکه ایجاد انگیزه وتسهیلگری از اهداف ما در منطقه است، افزود: از طرفی منابع انرژی هم در منطقه وجود دارد و به مرور ارتقاء داده می شوند.
بهرامشاهی ابراز امیدواری کرد: با اعطای تسهیلات ارزان قیمت از طریق بانک کشاورزی، صنایع تبدیلی کشاورزی در منطقه فعال شوند و اشتغالزایی صورت گیرد.
وی با ذکر این مطلب که منطقه ویژه اگر به خوبی تبیین شود فرصت عالی برای سرمایه گذاری است، افزود: دولت باید برای سرمایه گذاران انگیزه ایجاد کند و حمایت کند که سرمایه گذار در پیچ و خم فرآیند اداری انگیزه خود را از دست ندهد.
بهرامشاهی تصریح کرد: مجوزهایی که منطقه ویژه صادر می کند رسمی و زیر نظر شورای عالی مناطق ویژه و آزاد بوده و شورای عالی مناطق ویژه و آزاد هم مستقیم زیر نظر ریاست جمهوری است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی بیان کرد: ظرفیت بانک، گمرک و مالیات همه کمک کنند که سرمایه گذار بتواند حرکت کند و تولید رقم بخورد، ضمن آنکه در منطقه دنبال گمرک تخصصی ازجمله صادرات مس، پسته و صنایع پایین دستی پسته هستیم که حجم بالایی از صادرات در منطقه رقم بخورد.
بهرامشاهی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای تولیدی منطقه هم یکی دیگر از رسالت های منطقه است، خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی اگر واحد سرمایه گذاری داشته باشد، می تواند در منطقه ویژه اقتصادی فعال شود.
علیزاده رئیس حوزه سرپرستی شعب بانک کشاورزی در رفسنجان ضمن اعلام همکاری در خصوص اعطای تسهیلات طی فرآیند قانونی، اظهار داشت: هرجا که تسهیلات توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد بانک با دید باز در زیر محموعه بخش کشاورزی وارد می شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید