• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
استقرار  اکیپ های نظارتی بهداشت گوشت دام های قربانی در روزهای تاسوعا و عاشورا/ شهروندان تخلفات را به دامپزشکی گزارش دهند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: پنجشنبه ۰۶/شهریور/۱۳۹۹

استقرار اکیپ های نظارتی بهداشت گوشت دام های قربانی در روزهای تاسوعا و عاشورا/ شهروندان تخلفات را به دامپزشکی گزارش دهند

به دلیل شیوع کرونا هیچ گشتاری در تاسوعا و عاشورا انجام نمیشود و مردم از کشتارگاه گوشت خود را تهیه کنند.


رئیس شبکه دامپزشکی رفسنجان با اشاره به اهمیت سلامتی و بهداشت شهروندان گفت: در ایام تاسوعا و عاشورا اکیپ هایی جهت نظارت بهداشتی گوشت دام های قربانی در شهرستان مستقر هستند.
به گزارش #رفسنجان_زیبا؛ رئیس شبکه دامپزشکی رفسنجان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم گفت: به منظور ارتقاء سطح بهداشت عمومی و حفظ سلامت عزاداران دو اکیپ ثابت و دو اکیپ سیار در ایام تاسوعا و عاشورا جهت نظارت بهداشتی گوشت دام های قربانی در شهرستان مستقر است.

مقامی در ادامه افزود: با توجه به احتمال شیوع بیماری کرونا، کشتار دام قربانی در اماکن عمومی و هیات های مذهبی ممنوع است و کشتارگاه شهرستان در این ایام فعال است و خدمات خود را ارائه می دهد.

وی بیان کرد: همه شهروندان و مسئولین هیات های مذهبی بایستی گوشت قربانی را پس از نگهداری به مدت حداقل ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی رفسنجان تاکید کرد: شهروندان باید دام خود را از مکان های مجاز عرضه دام زنده تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره ۳۴۳۲۳۰۶۳ در میان بگذارند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید