• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ارائه خدمات درمانی ناباروری در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: شنبه ۱۰/آبان/۱۳۹۹

ارائه خدمات درمانی ناباروری در رفسنجان

فلوشیپ ناباروری و آی .وی. اف گفت: امیداریم با مساعدت خیرین و مسئولین بتوانیم در این زمینه گام های موفق تری برداریم و انجام عمل های آی .وی .اف و کاشت جنین را نیز در این مرکز داشته باشیم .


به گزارش رفسنجان زیبا مریم مرتضوی فلوشیپ ناباروری و ای. وی. اف گفت: از یک ماه قبل با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و ریاست بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) خدمات ناباروری در این مرکز راه اندازی شد که کلینیک ناباروری و خدمات مشاوره ای ناباروری، ویزیت بیماران، انجام معاینات و اقدامات نازایی (آی. یو. آی)، تجویز دارو و سونو گرافی را در این مرکز انجام می دهیم.

مرتضوی ادامه داد: هرروز میتوانیم این خدمات را داشته باشیم اما در حال حاضر بیماران می توانند روزهای یکشنبه و سه شنبه از خدمات این کلینیک استفاده کنند.

وی به خرید و راه اندازی دستگاه هیستروسکوپ در این مرکز اشاره کرد و توضیح داد: دستگاه هیستروسکوپ جزئی از دستگاههای درمان ناباروری محسوب می شود و شبیه دستگاه لاپاراسکوپ است و با مکانیسم انتقال نور به داخل حفره رحم، می توانیم برای تشخیص بیماری هایی مانند: انواع خونریزی های غیر طبیعی، نمونه برداری رحم، اصلاح اختلالات مادرزاد اکتسابی، شکل حفره رحم، برداشت پولیپ و فیبروم های داخل رحمی بدون برش روی شکم استفاده کنیم، در واقع با این دستگاه کار درمانی و تشخیصی را می توانیم انجام دهیم .

مرتضوی یادآور شد: قبلا این دستگاه در رفسنجان نبود بیماران به کرمان مراجعه میکردند ولی امروز همینجا به ما مراجعه می کنند و تحت پوشش بیمه از امکانات این کلینیک استفاده می کنند.

رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید