• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اخذ مجوز نوگشایی سه رشته گرایش در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۰۹/اردیبهشت/۱۴۰۲

اخذ مجوز نوگشایی سه رشته گرایش در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان

معاون آموزشی دانشگاه گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز نوگشایی دو رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد (ایران شناسی و علوم و مهندسی آب گرایش هیدروانفورماتیک) و یک رشته گرایش در مقطع دکتری تخصصی (مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی) دریافت شد.


رفسنجان زیبا| دکتر ثابت با اعلام این خبر افزود: زمان مسئولیت بنده به عنوان معاونت آموزشی جای خالی مدیریتی جهت امور مهمی نظیر بازنگری درسی، نوگشایی رشته ها، و … احساس می شد.

وی تصریح کرد: در این راستا مرکز مطالعات و توسعه آموزشی دانشگاه ایجاد گردید که تاکنون فعالیت های مهمی توسط این مرکز صورت پذیرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به اخذ مجوز نوگشایی سه رشته گرایش، اظهار کرد: این موارد شامل دو رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد (ایران شناسی و علوم و مهندسی آب گرایش هیدروانفورماتیک) و یک رشته گرایش در مقطع دکتری تخصصی (مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی) است.

وی افزود: پیگیری‌های مجدانه ای در راستای نوگشایی رشته های کارشناسی مهندسی صنایع، کارشناسی ارشد مکانیک سنگ و مخابرات، دکتری مدیریت فناوری اطلاعات و … در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم مجوز پذیرش دانشجو در این رشته ها را اخذ کنیم.

دکتر محمد‌ ثابت در ادامه آغاز دهه سرآمدی آموزش و فرارسیدن روز معلم را به آحاد جامعه دانشگاهی اعم از اعضای هیأت علمی، اساتید مدعو، دانشجویان عزیز و یاوران علمی دانشگاه تبریک گفت و برای ارتقاء جایگاه آموزشی در پیشرفت کشور ابراز امیدواری کرد.

وی از ارتقاء ۲۴ نفر از اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: از این میان ۵ نفر به مرتبه استادی و ۱۹ نفر به مرتبه دانشیاری دست یافتند که امسال در کنار تکریم اعضای هیأت علمی، تکریم اساتید مدعو دانشگاه به منظور قدردانی از زحمات و تلاش‌های آنها در امر آموزش و پرورش دانشجویان در دستور کار قرار دارد.

معاون آموزشی دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) هم چنین به برگزاری ویژه برنامه های مختلف توسط دانشکده ها در دهه سرآمدی اشاره کرد و گفت: در راستای سند تحول آموزش عالی، پیگیری های لازم در خصوص ایجاد بورسیه شغلی با صنایع شهرستان آغاز شده است که امیدواریم این مهم با همت همه مسئولین شهرستان به نتیجه مطلوبی برسد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید