• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ابراز امیدواری سرمربی مس رفسنجان از هماهنگی و پیشروی تیم در فصل بیست و یکم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: چهارشنبه ۲۸/مهر/۱۴۰۰

ابراز امیدواری سرمربی مس رفسنجان از هماهنگی و پیشروی تیم در فصل بیست و یکم

محمد ربیعی: ما سال گذشته بازی اول را به استقلال با نتیجه دو بر صفر باختیم اما رفته رفته از لحاظ هارمونی و تاکتیکی بهتر شد؛ از این بازی درس خواهیم گرفت و کار خواهیم کرد؛ مطمئن هستم به روند هماهنگی و رو به جلوی خودمان خواهیم رسید.


رفسنجان زیبا| محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از دیدار مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، دیدار اول فصل را با فراز و نشیب های فراوان توصیف کرد و گفت: بازی مقابل سپاهان را باید به قبل و بعد از مصدومیت انصاری تقسیم کرد.

وی با اشاره به تجربه تلخ مس رفسنجان مقابل ماشین سازی تبریز در فصل گذشته، ادامه داد: بازی در مدار کنترل ما بود، اما بعد از مصدومیت انصاری تمرکز تیم از بین رفت و در بدترین زمان ممکن گل خوردیم.

ربیعی با بیان اینکه مس رفسنجان در نیمه دوم هم اشتباهات فردی داشت که منجر به گل دوم سپاهان شد، اظهار کرد: در ۳۰ دقیقه پایانی بازی یک قسمت پر ریسک از بازی را جلو بردیم و سعی کردیم بازی را از بالا اداره کنیم، مطمئن بودم که موقعیت هایی را خواهیم داشت؛ ضمن اینکه توانستیم پنالتی بگیریم اما به گل تبدیل نشد.

وی تصریح کرد: خط دفاعی در نبود انصاری و کعبی و نصیری با مشکلات زیادی روبرو شد؛ قطعاً سپاهان بهتر از ما بازی کرد و باید از امروز تلاش بیشتری کنیم و نقاط ضعفمان را با هماهنگی بیشتر ترمیم کنیم.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: اگر نظمی که در ۴۵ دقیقه اول حفظ می کردیم، در کل بازی ادامه داشت، می توانستیم بازنده نباشیم.

ربیعی یادآور شد: ما سال گذشته بازی اول را به استقلال با نتیجه دو بر صفر باختیم اما رفته رفته از لحاظ هارمونی و تاکتیکی بهتر شد؛ از این بازی درس خواهیم گرفت و کار خواهیم کرد مطمئن هستم به روند هماهنگی و رو به جلوی خودمان خواهیم رسید.

شایان ذکر است که سپاهان با این پیروزی موقت صدرنشین شد و مس در رده شانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید