• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
آیت الله مصباح‌یزدی در حوزه تولید فکر و اندیشه کم‌نظیر بودند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۲۵/دی/۱۳۹۹

آیت الله مصباح‌یزدی در حوزه تولید فکر و اندیشه کم‌نظیر بودند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله مصباح یزدی رحمت الله علیه یکی از کم نظیرترین افرادی‌ست که در حوزه تولید فکر و اندیشه سرآمد بود.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام حسین جلالی در جلسه بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در کرمان اظهار کرد: یک روحانی چند جایگاه می تواند داشته باشد که بالاترین جایگاه و مسئولیت او مولدبودن و تولید فکرکردن است.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آیت الله مصباح رحمت الله علیه یکی از کم نظیرترین افرادی است که در حوزه تولید فکر و اندیشه سرآمد بودند و در دوران زندگی بابرکت خود هم تولید فکر کردند و هم آن را انتقال دادند و در سراسر کشور و حتی جهان آن را منتقل کردند که بیش از ۱۲۰ تألیف از ایشان در خانه ها و دسترس مردم قرار دارد.
رئیس سابق دفتر آیت الله مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در سال ۷۵ طرح ولایت با کمک سخت افزاری و نرم افزاری آیت الله مصباح یزدی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دو بال ارزشمند نظام، توانستند در نزدیک به یک ربع قرن بیش از ۱۰۰ هزار نفر از دانشجویان را در حوزه آموزش مبانی اندیشه اسلامی که سرمایه بسیار بزرگی در کشور است، تربیت کنند که کار بی نظیری است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید