• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
آغاز عملیات احداث تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۹/خرداد/۱۴۰۰

آغاز عملیات احداث تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان

عملیات احداث تصفیه خانه آب مرکزی شهر رفسنجان به همت شرکت مس آغاز شد.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام حسین جلالی با قدردانی از مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران جهت موافقت برای تأمین اعتبار این پروژه اظهار کرد: خدا را شاکریم پس از مدت ها انتظار مردم رفسنجان این تصفیه خانه تعیین تکلیف شده و پس از اتمام پروژه آب شرب سالم به دست مردم خواهد رسید.

مجید فصیحی هرندی فرماندار نیز بیان کرد: در ادامه مسؤولیت های اجتماعی مس، شاهد پروژه عام المنفعه احدث تصفیه خانه آب شرب رفسنجان هستیم که توانایی تصفیه ۹۰۰ لیتر در ثانیه و ۸۰ هزار مترمکعب آب در روز را دارد.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: از دکتر جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس که پیوسته هم در مورد این پروژه و پروژه های دیگر پیگیر هستند، قدردانی می کنیم و امیدواریم در آینده شاهد فعالیت های بیشتری از مجتمع مس در رفسنجان باشیم.

حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان هم عنوان کرد: عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شرب با ظرفیت روزانه ۸۰ هزار متر مکعب و اعتباری بالغ بر ۱۷۰میلیارد تومان توسط شرکت ملی صنایع مس ایران شروع شده و شرکت شیمبار، پیمانکار این پروژه است که طبق تعهد ۱۸ ماه باید این تصفیه خانه ساخته و به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با احداث این تصفیه خانه ان‌شاءالله آبی عاری از فلزات سنگین به دست مردم رفسنجان می رسد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید