• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
آغاز عملیات اجرایی کمربندی شرقی رفسنجان با پیگیری نماینده مجلس
دسته بندی: عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۶/شهریور/۱۴۰۱

آغاز عملیات اجرایی کمربندی شرقی رفسنجان با پیگیری نماینده مجلس

با پیگیری‌های نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عملیات اجرایی کمربندی شرقی رفسنجان به‌ طول بیش از ۲۷ کیلومتر آغاز شد.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خدمت، در شهرستان رفسنجان به‌واسطه وجود شرکت خطوط نفت منطقه جنوب‌شرق همواره شاهد تردد خودروهای نفتکش در سطح شهر هستیم که برای استان‌های خراسان و برخی شهرها مواد سوختی حمل می‌کنند که این موضوع علاوه بر ایجاد ترافیک خطراتی هم به‌دنبال دارد.

حجت‌الاسلام جلالی از ابتدای نمایندگی موضوع کمربندی شرقی شهرستان رفسنجان را در راس برنامه‌های خود قرار داده بود و با پیگیری‌هایی که انجام شده مطالعات این محور انجام و علمیات اجرایی کمربندی شرقی رفسنجان از امروز آغاز شد.

به گفته حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس برای شروع کار اعتباری اخذ شده و همراه با پیشرفت کار اعتبارات بیشتری خواهیم گرفت و ان‌شاءالله با تلاشی که صورت می‌گیرد کمربندی شرقی احداث و بار ترافیکی در شهر کاهش یابد.

«قول مساعد وزارت راه برای تأمین قیر مورد نیاز محور کمربندی شرقی»
به گفته مهدی فاتحی رئیس راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان طول محور کمربندی شرقی رفسنجان ۲۷.۷ کیلومتر است و با توجه به نرخ امروز هر کیلومتر آسفالت بین ۷ تا ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عملا راه و شهرسازی ردیف بودجه ندارد بودجه اولیه را شرکت مس با پیگیری‌های نماینده مجلس متقبل شده و قول داده در ادامه راه هم نسبت به تأمین بودجه مورد نیاز همکاری کند.

فاتحی خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی انجام دادیم قیر پروژه را از طریق وزارت راه و شهرسازی تأمین کنیم که در این خصوص قول مساعد دادند.

وی در خصوص پایان پروژه تصریح کرد: همه چیز به بودجه بستگی دارد اگر بودجه مورد نیاز تأمین شود سرعت کار پروژه هم بالا می‌رود و کمربندی شرقی در کمتر از دو سال بهره‌برداری خواهد شد.

خبر: مهناز شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید