• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
آغاز به کار رسمی نخستین جشنواره دیوارنگاری در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۷/اسفند/۱۴۰۱

آغاز به کار رسمی نخستین جشنواره دیوارنگاری در رفسنجان

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری نخستین جشنواره دیوارنگاری با مشارکت هنرمندان بومی برای بهبود سیما و منظر شهری خبر داد.


رفسنجان زیبا | سیدمحسن سجادی در نشست با خبرنگاران در فرهنگسرای رسانه، با بیان اینکه شهرستان رفسنجان در تمام زمینه ها افرادی نخبه دارد، افزود: این خطه با ظرفیت ها و توانایی های منحصربفرد می تواند اتفاقات خوشایندی را در شهرستان و کشور رقم بزند.

وی با اشاره به تلاش معاونت هنری برای برگزاری رویدادها و مسابقات از ابتدای تشکیل این حوزه در شهرداری رفسنجان، برگزاری جشنواره نقاشی و خوشنویسی را از رویدادهایی دانست که تاکنون دیده نشده یا کمتر دیده شده است.

سجادی با اشاره به استقبال معاونت هنری از طرح ارائه شده به شهرداری، اظهار کرد: پس از دریافت طرح از سوی مؤسسه چندمنظوره هزاردستان، تصمیمات لازم اخذ و جشنواره وارد فاز اجرایی شد.

معاون هنری شهرداری رفسنجان ادامه داد: تلاش ما این بود قبل از پایان سال جشنواره برگزار شود اما با توجه به شرایط آب و هوایی و احتمال کاهش بارندگی ها در بهار، اجرای جشنواره به سال جدید موکول گردید.

وی ایجاد فضای رقابتی برای هنرمندان و زمینه سازی برای بهبود فضای بصری در شهر را از مهم ترین اهداف جشنواره برشمرد و گفت: با برگزاری این رویداد، آثار مجموعه ای از هنرمندان شهر بر دیوارها نقش بسته و استعدادهای مختلف نقش می بندد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید