• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
یادداشت اختصاصی | موازنه شجاعت – شقاوت
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۲۶/مهر/۱۴۰۳

یادداشت اختصاصی | موازنه شجاعت – شقاوت

جهاد با رژیم اشغالگر صهیونیستی در اولین سالگرد طوفان الاقصی وارد فاز جدیدی از تاریخ مبارزه با صهیونیسم شده است.


رفسنجان زیبا | حملات ددمنشانه رژیم کشتار علاوه بر قتل عام بیش از ۴۰ هزار نفر از مردان و زنان و کودکان بی پناه غزه با شهادت برخی سرداران جبهه مقاومت رنگ و روی خونبار به خود گرفته است.

شهادت شهید اسماعیل هنیه در تهران و پیامد آن شهادت رده های اول فرماندهی حزب الله لبنان که ختم به شهادت مجاهد عظیم الشان شهید سید حسن نصرالله شد، گواهی از خوی جنایتکارانه و قساوت بی مانند رژیم صهیونسیتی دارد.

رژیم اشغالگر که با عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی خود را به عنوان ارتش شکست ناپذیر و ژاندارم منطقه خاورمیانه فروریخته می دید، برای برپایی موازنه ای جدید برای حفظ امنیت خود از کوچکترین جنایتی فروگذار نکرده است.

ماشین نظامی صهیونیسم که در طی یکسال مواجهه با نیروهای مقاومت در غزه به ابتدایی ترین هدف خود که آزادی اسرای تحت اختیار حماس نرسیده بود و در مواجهه مرزی با حزب الله لبنان توان دفاع از سرزمین اشغال خود را هم نداشت، با راه انداختن جنایاتی حیرت انگیز بدنبال برقراری موازنه ای بر پایه ترس در برابر حریف بود.

از این جهت با نابودی کامل تمامی زیر ساخت های موجود در غزه و حملات سنگین و خونین به جنوب لبنان و ضاحیه در بیروت بدنبال برقراری مصونیت برای خود در سایه جنایت و شقاوت بود.

رژیم کودک کش که برای نخستین بار در تاریخ خود در برابر جبهه مقاومت به ناتوانی رسیده و با تکیه بر سلاح های آمریکایی و سفاکیت صهیونیستی دنبال حفظ امنیت خود در سایه جنایت است.

ضربه کاری به سیاست جنایت کارانه رژیم صهیونسیتی را بی شک رهبری معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تاریخی ۱۷ مهرماه به آن وارد کردند که با حضور حیدر گونه خود در ملا عام بدون کوچکترین هراسی درس شجاعت و ایستادگی به همه جهانیان دادند.

در همین راستا، پرواز دکتر عراقچی در میان آتش جنگنده های رژیم اشغالگر در همان روز به بیروت و سفر قهرمانانه دکتر قالیباف که هیچ چیزی کمتر از یک حماسه تاریخی نداشت، سیاست کشتار کور رژیم اشغالگر را منهدم کرد.

اینکه در یک سوی میدان رژیمی سفاک و تا بن دندان مسلح با قتل عام بدنبال برقراری موازنه ای بر اساس جنایت و ترس باشد با اقدام به موقع رهبری انقلاب و سرداران جبهه مقاومت در هم شکست و جای خود به موازنه بر مبنای شجاعت در برابر شقاوت داد؛ موازنه ای که جز اهل ایمان و شهادت توان برقراری آن را ندارند.

به قلم دکتر سیدمرتضی سیدحسینی دانش‌آموخته اندیشه سیاسی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید