• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
فوتبالیست سابق رفسنجانی سرمربی مس کرمان شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۲۲/مرداد/۱۴۰۳

فوتبالیست سابق رفسنجانی سرمربی مس کرمان شد

علی سامره فوتبالیست سابق رفسنجانی و پیشکسوت باشگاه استقلال به‌عنوان سرمربی مس کرمان انتخاب شد.


علی سامره از اولین فوتبالیست های استان کرمان در رقابت های لیگ برتر محسوب می شود و سابقه بازی در هر سه تیم مس کرمان، مس رفسنجان و مس سرچشمه را دارد.

وی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه صنعت مس رفسنجان و کرمان آغاز کرد و سپس در لیگ برتر در تیم های سپاسی و استقلال تهران بازی کرد و با پنج سال بازی در تیم استقلال تهران، تبدیل به یکی از چهره های ماندگار این تیم در فوتبال ایران شد.

سامره که اولین لژیونر فوتبال استان کرمان نیز محسوب می شود، در سال ۲۰۰۱ میلادی به تیم پروجا در ایتالیا رفت و در تیم های الشعب و العجمان امارات نیز بازی کرد.

سامره در سال ۸۸ پیراهن مس کرمان را مجددا بر تن کرد و ده گل در آن سال با پیراهن تیم مس کرمان به ثمر رساند که اوج درخشش او در رقابت های جام باشگاه های آسیا با مس کرمان بود که ۵ گل خاطره انگیز را برای تیم مس در این رقابت ها به ثمر رساند.

سامره که ۲۵ بازی ملی نیز در کارنامه خود دارد از سال ۱۳۹۳ با هدایت تیم های پایه باشگاه استقلال تهران وارد دنیای مربیگری شد و در یک فصل نیز هدایت تیم مس رفسنجان را برعهده گرفت.

وی که سابقه حضور در کادر فنی تیم پدیده مشهد را نیز در کارنامه دارد، فصل قبل به عنوان سرپرست تیم استقلال تهران در فوتبال ایران حضور داشت.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید