• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
جشن پسته شهریور امسال در رفسنجان برگزار می‌شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۱۷/تیر/۱۴۰۳

جشن پسته شهریور امسال در رفسنجان برگزار می‌شود

رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان گفت: در صدد هستیم تا امسال جشنی متفاوت و بزرگ درخور نام رفسنجان برگزار کنیم.


رفسنجان زیبا | جلسه هماهنگی برگزاری جشن پسته با حضور رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان، رئیس اداره میراث فرهنگی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی رفسنجان و مدیر اجرایی اتاق بازرگانی و جمعی از فعالین حوزه گردشگری برگزار شد.

در این جلسه مجید حجت رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان اظهار کرد: در صدد هستیم تا امسال جشنی متفاوت و بزرگ درخور نام رفسنجان برگزار و در کنار آن بتوانیم مشکلات کشاورزان را برطرف کنیم.

وی با باین اینکه کشاورزی ما بدون هیچگونه رانتی که به صنعت داده می شود درحال رشد کردن است اما هنوز مشکل صادرات پسته را داریم، افزود: ۶۰ درصد پسته کشاورزان فروش نرفته و در انبار ها نگهداری می شود اگر نتوانیم این ۶۰ درصد را بفروش برسانیم عملا بازار پسته را از دست خواهیم داد.

رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان تصریح کرد: فعالان گردشگردی بانک اطلاعاتی اماکن گردشگری شهرستان را ایجاد کنند تا ضمن کمک به شناخت و معرفی جاذبه های گردشگری رفسنجان در جذب گردشگر به شهرستان اقدام موثری صورت گیرد.

وی ادامه داد: از همه افرادی که صاحب ایده و نظرات خاص هستند و پتانسیل همکاری در برگزاری جشنواره پسته را دارند، دعوت میکنم تا ایده های خود را به دبیرخانه جشنواره در دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان تحویل دهند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید