• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
تور رسانه ای اداره ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۲۳/مرداد/۱۴۰۳

تور رسانه ای اداره ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار

اداره ورزش و جوانان رفسنجان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه برای بازدید از اماکن ورزشی دعوت کرد.


رفسنجان زیبا| اداره ورزش و جوانان همرمان با ایام روز خبرنگار، برای بازدید اصحاب رسانه از اماکن ورزشی تور رسانه ای برگزار کرد تا خبرنگاران در جریان کم و کیف توسعه فضاهای ورزشی رفسنجان قرار بگیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران با اشاره به تخصیص بودجه سفر ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان، نوید تکمیل و تجهیز فضاهای ورزشی را تا پایان سال داد.

سال ورزشی مادر در بلوار شهید باهنر که به همت آقای ملایی خیر و برای پاسداشت مقام مادر نامگذاری شد، مقصد یکی از بازدیدهای اصحاب رسانه بود؛ این مجموعه که قرار بود در دهه کرامت و با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش به بهره برداری برسد، به دلیل شهادت رئیس جمهور به تعویق افتاد.

سالن ورزشی خلیل آباد نیز دیگر مقصد تور رسانه ای بود که تمامی اعتبار آن از سوی ورزش و جوانان تأمین شده است و از سال ۱۳۹۱ کلید خورده و تا سال ۱۴۰۰ راکد مانده است و پس از تزریق اعتبار به جریان افتاده و تا پایان شهریورماه افتتاح می شود.

مجموعه شهید حسین معصومی در روستای فردوسیه آزادگان نیز از دیگر فضاهایی بود که با مشارکت خیر ساخته شده و متراژ زمین آن پنج هکتار است و دارای سالن ورزشی با ابعاد ۳۰ در ۵۰ است و امکانات مختلف نیز اطراف آن وجود دارد.

خبرنگاران در ادامه از سالن شهدای اودرج نیز بازدید کردند که ساخت آن از هشت سال گذشته آغاز شده و با تأمین اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تجهیز شده است و تا هفته تربیت بدنی افتتاح می شود.

سالن ورزشی روستای قاسم آباد نیز که از سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شده است از دیگر مقاصد خبرنگاران در تور رسانه ای اداره ورزش و جوانان بود که پس از وقفه ای مجددا از سال ۱۴۰۱ فعال و با تزریق اعتبار در دو سال اخیر، روند ساخت و ساز آن سرعت گرفته است و مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

در این بازدید، محمدی بهجت بخشدار مرکزی نیز خبرنگاران را همراهی کرد و پس از اتمام بازدید، حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز در جمع خبرنگاران در خانه حاج آقاعلی حضور یافت و از اصحاب رسانه تجلیل شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید