• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بازیکن‌سازی از اهداف آکادمی فوتسال بانوان باشگاه مس است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۳۰/مرداد/۱۴۰۳

بازیکن‌سازی از اهداف آکادمی فوتسال بانوان باشگاه مس است

سرپرست آکادمی فوتسال بانوان باشگاه مس رفسنجان بازیکن‌سازی، کشف و پرورش استعدادها را از اهداف این آکادمی نام برد.


رفسنجان زیبا | به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، کاملیا کاشفی با اشاره به روند تشکیل آکادمی فوتسال بانوان، اظهار کرد: آکادمی فوتسال بانوان مس از دی ۱۴۰۰ بعد از تست‌گیری و انتخاب ۵۶ بازیکن در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در سال جاری پس از عقد قرارداد با باشگاه مس، از هفته گذشته تمرینات آکادمی برای فصل پیش‌رو آغاز شده است؛ البته با تغییراتی که انجام شده و به تشخیص مربیان آکادمی، در حال حاضر تمرینات دو رده از آکادمی فعال است و به زودی برای رده‌های سنی که لازم است مجدد تست‌گیری انجام خواهد شد.

سرپرست آکادمی فوتسال باشگاه مس هدف این آکادمی را پرورش بازیکن، بازیکن‌سازی و معرفی به تیم‌های بزرگسالان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اهداف و سیاست‌های باشگاه صنعت مس در راستای کشف و پرورش استعدادهای بومی، ورزشکاران در تیم‌های پایه آموزش دیده و به رده‌های سنی بالاتر معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تیم‌های آکادمی سال گذشته در بازی‌های رده جوانان و نونهالان استان شرکت کرده و صاحب مقام شده‌اند، گفت: در صورت برگزاری مسابقات، در هر رده بازیکنان آکادمی آمادگی حضور در مسابقات را دارند.

کاشفی تصریح کرد: در حال حاضر تست متفرقه زیر نظر مربی آکادمی گرفته می‌شود و کسانی که استعداد فوتسال را دارند با مراجعه به آکادمی و انجام تست‌های استعدادیابی، با توجه به فیزیک و چابکی، به تیم گروه سنی مربوط به خود ارجاع داده می‌شوند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید