• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بازارچه خیریه کوثر به ایستگاه بیستم رسید
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۱۷/شهریور/۱۴۰۳

بازارچه خیریه کوثر به ایستگاه بیستم رسید

مدیرعامل مؤسسه خیریه کوثر رفسنجان از برگزاری بیستمین بازارچه خیریه کوثر از ۲۱ تا ۲۵ شهریور در آستان قدس رضوی رفسنجان خبر داد.


رفسنجان زیبا | محسن اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت خیریه کوثر از سال ۹۰ با برپایی بازارچه‌های خیریه، اظهار کرد: امسال با برگزاری بیستمین بازارچه، به دنبال ترویج کار خیر و جذب کمک‌های مردمی بیشتری برای حمایت از نیازمندان هستیم.

وی افزود: این بازارچه با هدف تأمین منابع برای خرید جهیزیه، درمان، و رفع دیگر نیازهای مددجویان بی‌بضاعت برپا می‌شود و تمامی درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه کوثر رفسنجان با اشاره به ارائه تسهیلات صندوق خیریه کوثر به جهار هزار مددجو، مجموع این تسهیلات را ۲۱ میلیارد تومان اعلام و تصریخ کرد: وام‌ها بدون کارمزد و تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای تأمین جهیزیه و تا ۲۰ میلیون تومان برای کارگشایی به متقاضیان اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: موجودی فعلی صندوق بیش از ۱۱ میلیارد تومان است که با همت خیرین شهرستان رفسنجان تأمین شده و در راستای توانمندسازی خانوارها، بیش از ۱۹۰ شغل خانگی ایجاد شده است.

اسماعیلی بیان کرد: مؤسسه خیریه کوثر تا کنون برای ۷۹ نفر به صورت مستقیم و ۱۹۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی به پروژه ۴۸ واحدی ساخت مسکن در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع توسط یکی از خیرین اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۲ واحد از این پروژه تکمیل شده و در مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار زوج‌های بی‌بضاعت قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی از تلاش‌های مؤسسه برای ساماندهی متکدیان خبر داد و با تأکید بر اینکه عمده متکدیان سطح شهر، افراد غیر بومی هستند، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم کمک‌های خود را از راه‌های صحیح و از طریق مؤسساتی مانند خیریه کوثر به نیازمندان واقعی برسانند و از بروز مشکلات ناشی از تکدی‌گری جلوگیری شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید