• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اعطای پروانه بهره برداری از فاز ۱ منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۱۱/شهریور/۱۴۰۳

اعطای پروانه بهره برداری از فاز ۱ منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

پروانه بهره برداری از فاز ۱ منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به مدیرعامل منطقه اعطا شد .


رفسنجان زیبا | روح الله بهرامشاهی در جلسه شورای معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از صدور پروانه بهره برداری فاز اول منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از سوی حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی خبر داد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با بیان اینکه با صدور این پروانه، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از جایگاه ویژه ای برخوردار می شود، افزود: با امضای پروانه فاز اول منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مساحت ۳۹۳ هکتار، سرمایه گذاران بومی و غیر بومی از مزایای فوق العاده منطقه ویژه اقتصادی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های اساسی فاز اول این منطقه برای حضور سرمایه گذاران آماده شده است، گفت: اقدامات اساسی که در این منطقه طی سه سال اخیر صورت گرفته است، باعث شد که دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور پروانه بهره برداری فاز اول را امضا کند.

بهرامشاهی تصریح کرد: این موضوع تعداد متقاضیان زمین و سرمایه گذاران در منطقه را افزایش داده و شاهد واگذاری قطعات زمین با بهره گیری از مزایای منطقه ویژه اقتصادی خواهیم بود.

شایان ذکر است، مناطق ویژه اقتصادی طبق قانون تشکیل و اداره آن ها و آیین نامه های مربوطه پس از تصویب و ابلاغ سازمان مسئول، موظف هستند نسبت به تدوین، پیگیری و تصویب طرح جامع این مناطق اقدام کنند.

این مناطق موظفند زیر ساختهای لازم برای استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران و همچنین ارائه خدمات لازم در زمینه آب و برق و گاز و مخابرات و … را فراهم نمایند تا از این طریق بتوانند پروانه بهره برداری را دریافت و اراضی لازم را به سرمایه گذاران واگذار کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید